וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מציעה לקלאוס פיצוי של 20 אחוז משכרו אם יעזוב

26.7.2018 / 10:44

במועדון מוכנים להשלים את שכרו. אחרי ההתעניינות משיקגו, ביוון דווח כי פנאתינייקוס בתמונה. למועדון הוצע לרכוש את כרטיסו של אז'ובל. הקבוצה חוזרת לשחק עם וולבו במרכז חולצה

דוברות מכבי חיפה

אחרי הצהרתו של קלאוס אמש כי הוא קרוב להתרת חוזהו במכבי חיפה, ביוון מדווחים שוב על אפשרות שיצטרף לפנאתינייקוס. מועדון הפאר היווני מצוי בקשיים כלכליים ולא הצליח לעמוד בדרישות השכר של החלוץ לפני כמה שבועות, אך כעת טוענים כי אם יקבל פיצוי הולם ממכבי חיפה, קלאוס יירד בדרישות שלו ויוכל לחתום בפנאתינייקוס תמורת שכר נמוך יותר, המוערך בכ-300 אלף יורו לעונה.

בחיפה מוכנים להגיע עם קלאוס להסדר לפיו הוא יקבל 20 אחוז משכרו (650 אלף יורו) בתמורה לשחרור. במועדון יודעים שאם היווני יוקפא, הם יצטרכו לעמוד במלוא הסכום וכן בתנאים הנלווים.

החלוץ בן אז'ובל הוצע לקבוצה על ידי סוכנו. ההצעה מדברת על רכישה של 50 אחוז מכרטיסו והשאלה שלו לקבוצה אחרת.

עוד בנושא:

ז'ורז' מאנג'ק עבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית במכבי חיפה
יעקב שחר: "תמיד היינו הראשונים בהרבה תחומים בכדורגל הישראלי"
לב אריה: הכירו את ז'ורז' מאנג'ק, הקשר החדש של מכבי חיפה

מכבי חיפה חשפה היום (חמישי) את החולצה הרשמית שלה לעונת 2017/18. הירוקים ישחקו העונה עם הלוגו של וולבו במרכז החולצה בפעם הראשונה אחרי 17 שנה. נשיא המועדון, יעקב שחר, אמר: "אנחנו פותחים את העונה עם נייקי, שיתוף פעולה של שנים רבות עם המותג המוביל בעולם הספורט. אנו גאים על כך, מרוצים מהשירות, האיכות והחדשנות של נייקי. מאחל לנו ולספונסר שלנו עונה מוצלחת, מכל ההיבטים".

עוד באותו נושא

קלאוס: "מקווה שתוך כמה ימים אשתחרר ממכבי חיפה"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully