וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האכזבה במונדיאל: טיטה האריך את חוזהו בברזיל עד 2022

המאמן בן ה-57, שהודח עם הסלסאו ברבע גמר המונדיאל, קיבל את הקרדיט וידריך אותם גם בקטאר. מההתאחדות הברזילאית נמסר: "מאמינים שתכנון זהיר יוביל את הכדורגל הברזילאי להצלחות"

עריכת וידאו: מתן חדד

למרות האכזבה במונדיאל האחרון, טיטה מאמן נבחרת ברזיל חתם הלילה על חוזה חדש עד 2022 וידריך את הסלסאו גם במונדיאל הבא שייערך בעוד ארבע שנים בקטאר, כך הודיעה ההתאחדות הברזילאית.

"ההתאחדות הברזילאית משקיעה בפרוייקט ארוך טווח בכך שהיא מעניקה למאמן חוזה לשש וחצי שנים כדי להוביל את הנבחרת הלאומית בשנים הקרובות", כך נכתב בהודעת ההתאחדות, "אנחנו מאמינים שתכנון זהיר וביצוע מושכל יוביל את הכדורגל הברזילאי לתוצאות שאנחנו מקווים".

עוד בנושא:

גביע האלופות: סלאח חגג על סיטי, טוטנהאם על רומא
שער של אלופה: הגול של פבאר מצרפת נבחר לשער היפה במונדיאל

מאמן נבחרת ברזיל טיטה, שחקן נבחרת בלגיה תומא מונייה. רויטרס
המשחק מול בלגיה ממש לא היה האחרון שלו. טיטה/רויטרס

אחרי שהוביל את קורינתיאנס לאליפות ולזכייה בגביע הליברטדורס היוקרתי, טיטה בן ה-57 החליף את דונגה כמאמן נבחרת ברזיל בקיץ 2016 והוביל אותם מהמקום השישי בבית המוקדמות הדרום אמריקאי למקום הראשון והפך את הסלסאו לנבחרת חזקה ומאוד קשה להכנעה. ברזיל פתחה טוב גם את המונדיאל, אך נעצרה כבר ברבע הגמר עם הפסד כואב 2:1 מול בלגיה החזקה. המשחק הבא של ברזיל יהיה מול ארה"ב ב-7 בספטמבר והמשימה הבאה של טיטה תהיה הקופה אמריקה, טורניר אותו היא תארח בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully