וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האלופות: אתלטיקו מדריד ניצחה את ארסנל בפנדלים אחרי 1:1

וייטו העלה את הספרדים ליתרון (41), סמית'-רוואי הצעיר איזן (47) ושלח את המשחק להכרעה מהנקודה הלבנה בה אתלטיקו השיגה ניצחון. ליברפול ניצחה את סיטי, יובנטוס את באיירן מינכן

מוחמד סלאח ליברפול. רויטרס
חזר לחייך. מוחמד סלאח הלילה/רויטרס

המונדיאל כבר מאחורינו, הליגות בפתח והלילה (בין רביעי לחמישי) יצא לדרך בארה"ב טורניר גביע האלופות המסורתי בהשתתפותן של כמה מהקבוצות הבכירות ביבשת. כריסטיאנו רונאלדו עדיין לא עומד לרשותו של אלגרי ביובנטוס, אבל גם בלעדיו אלופת איטליה ניצחה 0:2 את באיירן מינכן במשחק שנערך בפנסילבניה.

שתי הקבוצות שיחקו בהרכבים משניים כשיובה הציגה את שחקני הרכש אמרה ג'אן וז'ואאו קאנסלו, אך מי שגנב את ההצגה היה החלוץ הצעיר בן ה-21 אנדראה פאבילי שגנב את ההצגה עם צמד. פאבילי כבש את הראשון אחרי שמרקיזיו נהנה מטעות איומה של אולרייך ומצא את החלוץ הצעיר חופשי ומאושר מול השער החשוף בדקה ה-38. כעבור 8 דקות פאבילי קיבל כדור עומק מאלכס סנדרו והכניע מקרוב את אולרייך.

משחק מסקרן מאוד נערך בניו ג'רזי, שם ניצחה ליברפול 1:2 את מנצ'סטר סיטי בדרבי אנגלי במשחק שבו שותפו כמה שחקנים בכירים שגם כבשו. לירוי סאנה, החלוץ הגרמני שמשום מה נותר מחוץ למונדיאל, העלה את הקבוצה של גווארדיולה ליתרון בדקה ה-57 אחרי שקיבל כדור עומק מברנרדו סילבה, הפעיל מבערים ובעט לפינה הרחוקה. כעבור שש דקות מוחמד סלאח, שעבר מונדיאל מתסכל מאוד עם מצרים, קבע את השוויון עם נגיחה מקרוב אחרי פעולת הכנה מצוינת של רפאל קמאצ'ו וסאדיו מאנה הסנגלי השלים מהפך עם פנדל עמוק בתוספת הזמן.

מאמן ארסנל אונאי אמרי. רויטרס
ממשיך בהכנות. מאמן ארסנל אונאי אמרי/רויטרס

משחק נוסף שסיקרן את הקהל הפגיש בין אתלטיקו מדריד לארסנל באצטדיון הלאומי בסינגפור. מחזיקת הליגה האירופית הצליחה לנצח בפנדלים אחרי שהמשחק נגמר ב-1:1. לוסיאנו וייטו הארגנטינאי העלה את הספרדים ליתרון בדקה ה-41, אבל אמיל סמית'-רוואי הצעיר איזן בדקה ה-47 ושלח את המשחק לפנדלים. שם, שלושה שחקנים של ארסנל החטיאו, אתלטיקו החטיאה פעמיים בלבד והשיגה שתי נקודות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לוקאס מורה טוטנהאם. רויטרס
בטוטנהאם בונים עליו השנה. לוקאס חוגג/רויטרס

עוד קבוצה אנגלית שחגגה הלילה היא טוטנהאם שהביסה 1:4 את רומא. פטריק שיק כבש שער בזק לרומאים בדקה השלישית, אבל פרננדו יורנטה (9 ו-18) ולוקאס מורה (28 ו-44) הלמו ברומאים עם רביעייה עוד במחצית הראשונה. חאבייר פאסטורה שחקן הרכש החדש של די פרנצ'סקו פתח בהרכב האיטלקים שעדיין מנסים להתאושש מהמחטף של ברצלונה על מלקום. ג'סטין קלייברט עוד שחקן רכש מסקרן של מונצ'י עלה מהספסל בדקה ה-52.

בנפיקה ניצחה 3:4 את בורוסיה דורטמונד בפנדלים אחרי 2:2 בתום 90 דקות. מקסים פיליפ העלה את הגרמנים ליתרון 0:2 עם צמד בזק במחצית הראשונה (20 ו-22), אבל אנדרה אלמיידה צימק (51) ואלפה סמדו השווה (69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully