וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - רדניצ'קי: איתי שכטר עשוי לערוך בכורה, שחר פיבן חתם

25.7.2018 / 19:20

איביץ' מתלבט בין החלוץ שלא שותף במוקדמות הליגה האירופית ובין קיארטנסון. התלבטות גם בין ברסקי וגולסה. פרץ: "צריך להשתפר בהנעת הכדור" (ה', 21:00, ספ'1). הבלם קיבל חוזה חדש

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב קיימה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר מול רדניצ'קי הסרבית במסגרת הסיבוב השני המוקדם של הליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט 1). החבורה של ולאדן איביץ' תנסה להשיג מקדמה משמעותית לקראת משחק הגומלין בשבוע הבא. בסיבוב הראשון התגברה מכבי תל אביב על פרנצווארוש ההונגרית עם ניצחון 1:2 בסיכום שני המשחקים.

עוד בנושא
מכבי תל אביב לאוהדיה: אל תשבו במעברים בנתניה, ניענש על ידי אופ"א
גבי קניקובסקי חתם במכבי נתניה: "הגעתי למועדון השמח ביותר בליגת העל"
"טביב סגר לבד חוזים עם שחקנים ועכשיו לא יעביר בטוחות? זה הזוי"

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר. יוסי ציפקיס
הספתח בדרך? שכטר/יוסי ציפקיס

איביץ' מתלבט באשר לעמדת החלוץ המרכזי מחר. איתי שכטר שעדיין לא שיחק במוקדמות הליגה האירופית עשוי לפתוח על חשבון וידאר קיארטנסון המאכזב. יחד עם זאת, במכבי תל אביב גם זוכרים שהם עדיין מעוניינים למכור את החלוץ האיסלנדי, ואי הכללתו בהרכב עלולה לפגוע בתכניות הללו.

הערב, במהלך מסיבת העיתונאים, סירב איביץ' להתייחס לסוגיית קיארטנסון, וציין כי יש למכבי תל אביב שלושה חלוצים, והוא צריך לבחור את הטוב מביניהם בכל משחק נתון. אלירן עטר המצוי בכושר נפלא למן פתיחת העונה אמור לשמור על מקומו בהרכב, התלבטות קיימת גם בקישור, בין רוסלן ברסקי ואייל גולסה. כזכור, ברסקי פתח במשחק האחרון מול פרנצווארוש ותפקד היטב. צ'יקו אופואדו לא ייכלל בסגל. בקבוצה רוצים לסיים את המשחק מחר בתוצאה גבוהה, על מנת שלא להיקלע לבעיות בגומלין בסרביה בשבוע הבא.

אחרי מתן חוזז ודן גלזר, גם שחר פיבן חתם על חוזה חדש במכבי תל אביב. שחקן ההגנה בן ה-22, ששיחק כמושאל בבית"ר תל אביב רמלה ומ.ס. אשדוד בעונה שעברה, חתם לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת באמצעות סוכנו עידן בן אבו, ואמר: "זה משהו שעבדתי עליו כל הקריירה. השאיפה שלי הייתה לחזור למועדון בו גדלתי ולחתום על חוזה מקצועני. אני מודע לציפיות, אבל מרגיש שאני מוכן. אני מתכוון לעבוד קשה מאוד ולחכות להזדמנות שלי".

הרכב משוער, מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דור פרץ, אייל גולסה (רוסלן ברסקי), אבי ריקן, דור מיכה, אלירן עטר, איתי שכטר (וידאר קיארטנסון).

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב לאוהדיה: אל תשבו במעברים בנתניה, ניענש על ידי אופ"א

לכתבה המלאה
שחר פיבן שחקן מכבי תל אביב עם ולאדן איביץ' וסוכנו עידן בן אבו. בן אבו,
"משהו שעבדתי עליו כל הקריירה". שחר פיבן עם סוכנו עידן בן אבו והמאמן ולאדן איביץ'/בן אבו

המאמן אמר לקראת המשחק: "אני חושב שכל שלב קשה יותר מקודמו. רדניצ'קי אולי לא מפורסמת כמו פרנצווארוש אבל זו קבוצה חזקה. אנחנו צריכים לתת 100 אחוז כדי לעשות תוצאות טובות ולעבור. המטרה היא לנצח את המשחק ולהפגין משמעת ולשלוט במשחק. כל השחקנים מוכנים לכך. המשחק הראשון בבית ואני חושב שזה נותן לנו יתרון קל ואני מקווה שיגיעו יותר אוהדים ויהיה גידול גם במשחקים הבאים. אנחנו צריכים תמיכה".

המאמן הסרבי התייחס לכך שיתייצב מול קבוצה מארצו ואמר: "זו פעם ראשונה שאני משחק מול קבוצה סרבית בקריירה. הם קבוצה מנוסה ויש להם מאמן טוב שעובד שש או שבע שנים בסרביה. זו אחד הקבוצות הטובות במדינה. מבחינה אישית, אני מקצוען ובעבודה הזו אסור לגלות רגישות כלפי אף אחד".

על השחקנים שחזרו מהשאלה ונמצאים בתקופת מבחן בקרית שלום אמר מאמן הצהובים: "פרט לרוסלן ברסקי יש עוד שחקנים שחזרו מהשאלות. יש לנו עוד כמה משחקים לבחון אותם ולכולם יש הזדמנות להוכיח את עצמם".

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב, דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
דרוכים ומרוכזים. איביץ' ודור פרץ/יוסי ציפקיס

הקשר דור פרץ הוסיף: "ממשחק למשחק השאיפה להיראות טוב יותר. ככל שעולים שלבים יש יריבות חזקות יותר. אנחנו באים לעלות שלב וצריכים את הקהל שלנו. הצוות מכין אותנו כמו שצריך ואנחנו נגיע מוכנים. אני מקבל על עצמי כל תפקיד שהמאמן רוצה. כלום לא בטוח. חשוב לי להיות כל הזמן מרוכז ולהמשיך קדימה. בהנעת הכדור אפשר להשתפר כמו בכל דבר במגרש. הנעת כדור זה מפתח מבחינת מכבי תל אביב ואני מקווה שנשתפר בעניין הזה".

על ההפסד של הפועל באר שבע בקרואטיה אמר פרץ: "כשחקני כדורגל ישראלים אני חושב שקבוצה שמעפילה למפעלים אירופיים זה טוב לכדורגל הישראלי. הפועל באר שבע מרוכזת בדרך שלה ואנחנו בשלנו. מעבר לזה אין מה להגיד".

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. יוסי ציפקיס
ראיקוביץ' והחברים במצב רוח טוב/יוסי ציפקיס

רדניצ'קי הסרבית, שסיימה במקום השלישי בליגה שלה בעונה שעברה וחזרה לאירופה אחרי 35 שנה, הגיעה לישראל ללא ארבעה שחקנים, מתוכם שלושה שתוכננו לפתוח: החלוץ הבוסני נרמין הסקיץ', המגן ניקולה אקסנטייביץ', סינישה באביץ' וג'ורג'ה צרנומרקוביץ'. "אין לנו פחד מאף קבוצה", הצהיר המאמן ננאד ללאטוביץ' במסיבת העיתונאים בנתניה. "אנחנו מודעים היטב לאיכויות של מכבי תל אביב ויודעים שהיא פייבוריטית, במיוחד כשאנחנו בלי שלושה שחקני הרכב, אבל אני מאמין בקבוצה שלי. התקציב שלהם גבוה פי 50, אבל בכדורגל הכול יכול לקרות. צר לי שאנחנו לא יכולנו להגיע לכאן עם ההרכב החזק, אבל נקווה לנס".

על ולאדן איביץ' אמר: "הוא שיחק בפרטיזן ואני בכוכב האדום, אז תמיד היינו יריבים על המגרש. אנחנו מכירים מחוץ למגרש ואנחנו ביחסים טובים. אשמח מכל תוצאה שתשאיר לנו תקווה לגומלין".

הרכב משוער, רדניצ'קי: מלאדן ז'יבקוביץ', אלכסנדר טודורובסקי, רדובאן פאנקוב, טראס בונדרנקו, אלקסה יובאנוביץ', סשה סטויאנוביץ', אלכסנדר יובאנוביץ', ניקולה סטנקוביץ', סלאדן ניקודייביץ', מרקו מרקיץ', לזאר רנג'לוביץ'.

שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
האימון המסכם של הצהובים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully