וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוספת הזמן: אסטנה גברה 1:2 על מיטיולנד והשיגה יתרון לגומלין

היריבות הפוטנציאליות של הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות הבא של ליגת האלופות נפגשו למשחק הראשון: לאסלו קליינהייסלר סידר ניצחון עם צמד (31, 94), גוסטב ויקהיים איזן זמנית (51)

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

היריבות הפוטנציאליות של הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות הבא של ליגת האלופות, אסטנה (קזחסטן) ומיטיולנד (דנמרק), נפגשו היום (שלישי) באסטנה והקזחים הצליחו לצאת עם ידם על העליונה בעזרת 1:2 דרמטי שהושג בתוספת הזמן. משמעות התוצאה היא שאם אסטנה לא תפסיד במשחק הגומלין בדנמרק, היא תעפיל לשלב הבא. 0:1 יספיק לדנים בזכות שער החוץ.

הקזחים עלו ראשונים ליתרון בדקה ה-31: הקשר ההונגרי לאסלו קליינהייסלר התקדם בחופשיות ממרכז המגרש וירה לרשת, 0:1 למארחים, שירדו להפסקה עם יתרון מוצדק. האורחים מדנמרק לא הרימו ידיים ובדקה ה-51 השיגו שוויון: גוסטב ויקהיים הנורבגי חתך יפה מאגף שמאל ומצא את הפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:1. כשהיה נראה שהמשחק בדרך לשוויון, לאסלו קליינהייסלר, שוב ההונגרי, שיגר טיל לרשת בדקה ה-94 וסידר לאסטנה יתרון גדול לקראת הגומלין בשבוע הבא. מדובר בשערים ראשונים שקליינהייסלר כובש במדי אסטנה מאז שהצטרף אליה ביוני 2017.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
כלבו, שלום: ז'וליאן סטו, הכלבויניק שבא להוסיף כוח להפועל באר שבע
קנה את אולמו: דני אולמו, בוגר ברצלונה, הפך למנהיג של דינמו זאגרב

שחקני מיטיולנד חוגגים שער נגד אסטנה. פייסבוק רשמי מיטיולנד, אתר רשמי
ספגו שער אכזרי בתוספת הזמן. שחקני מיטיולנד חוגגים את השוויון/אתר רשמי, פייסבוק רשמי מיטיולנד

פאוק סלוניקי הצליחה להשיג מקדמה קטנה לקראת הגומלין מול פ.צ. באזל אחרי שניצחה אותה 1:2 בבית. חוסה קנייאס כבש בדקה ה-32 שער נפלא, אלכסנדר פריוביץ' הכפיל בדקה ה-80, אבל אלביאן אייטי הצליח לצמק בדקה ה-82 אחרי בישול של ולנטין שטוקר וסידר לשוויצרים שער חוץ חשוב לקראת הגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully