וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מתן חוזז חתם על חוזה לשלוש שנים

23.7.2018 / 16:32

הקיצוני בן ה-21, שהושאל בעונה החולפת לבני יהודה, האריך את החוזה שלו אצל סגנית האלופה: "אני מאושר ומקווה להצדיק את האמון שניתן בי", מנספורד: "מצפה לראות את ההתקדמות שלו נמשכת"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מתן חוזז חתם היום (שני) על חוזה חדש במכבי תל אביב לשלוש עונות. הקשר החזיק בחוזה ארוך טווח שאמור היה להסתיים בתום העונה הזו, והיום נפגש סוכנו אבי נמני עם מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד וסגר עבור השחקן חוזה חדש לשלוש עונות שיחליף את החוזה הנוכחי. חוזז, שעשה עונה מצוינת בבני יהודה, חזר מהשאלה והמאמן ולדימיר איביץ' היה מרוצה ממנו במחנה האימונים. הוא אמור להשתלב בעונה הקרובה בסגל הצהובים.

מתן חוזז אמר לאתר הרשמי: "אני מאושר שחתמתי על הארכת חוזה במועדון בו גדלתי. זו היתה המטרה שלי מאז הצטרפתי למחלקת הנוער בגיל 6. עכשיו נותר לי רק להצדיק את האמון שניתן בי ולהוכיח למאמן שמקומי במכבי תל אביב".

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד הוסיף: "כל מועדון ספורט מתגאה ביכולות שלו לטפח כישרונות כשהמטרה הסופית היא לראות את השחקנים האלה משחקים במדי הקבוצה הבוגרת. מתן הוא אחד מהכישרונות האלה. אני שמח להודיע היום כי מתן, שתמיד בלט בקבוצות של מחלקת הנוער, הבטיח את עתידו במכבי. בשנים האחרונות, מתן המשיך בהתקדמות ובהתפתחות שלו כשיצא למספר תקופות השאלה כשהאחרונה שבהם בעונה שעברה במדי בני יהודה. מתן סיים את העונה שעברה כאחד משחקני ההתקפה המלהיבים של הליגה. החוזה הזה מכיר בהתקדמות שמתן עשה ומוקיר לו ולמשפחתו את הדרך הארוכה שעשה עד כה. אני מצפה לראות את מתן ממשיך בהתקדמות שלו במכבי".

עוד בנושא

הגרלת הליגה האירופית: מכבי תל אביב מדורגת, הפועל חיפה מול סביליה?
האתגר הכי חשוב: החשיבות של אירופה עבור מכבי תל אביב
צ'יקו אופואדו חתם לשנתיים במכבי תל אביב: "הישג נהדר לכולנו"

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז עם סוכנו אבי נמני ועם מנכ"ל המועדון בן מנספורד.
מתן חוזז אחרי הארכת החוזה

מכבי תל אביב פתחה בהכנות לקראת המשחק מול רדניצ'קי ניש הסרבית ביום חמישי הקרוב במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. המאמן ולדימיר איביץ' היה מרוצה מהניצחון על פרנצווארוש ביום חמישי האחרון, אבל היו לו לא מעט דגשים להעביר לשחקנים מהם היה פחות מרוצה. איביץ' אמר בין היתר לשחקנים: "בכל מה שקשור למשחק ההגנתי הייתי די מרוצה עבור שלב כזה של העונה. אבל אנחנו צריכים להיות הרבה יותר זורמים בבניית המשחק מאחור. קבוצות שבאות ועושות עלינו לחץ כמו שפרנצווארוש עשתה, לא צריכות לשבש לנו את המשחק". איביץ' תירגל את הדברים באימון עם השחקנים מתוך הערכה שגם מול רדניצ'קי ניש השבוע, מכבי תיתקל באותה הבעיה.

למעלה מ-4,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק, כשהפעם החליטו במכבי תל אביב לפתוח גם את היציעים המערביים. המכירה עד אתמול בערב היתה לטובת בעלי המינויים שגם זכו למחיר כרטיס נמוך יותר ומהבוקר המכירה היא לכלל האוהדים. במכבי תל אביב ירצו קודם כל לא לספוג מול הסרבים וכמובן לנצח את המשחק כדי ליצור מקדמה לקראת הגומלין בעוד עשרה ימים. איביץ' מכיר היטב את הקבוצה הסרבית וגם קיבל חומרים עדכניים עליה.

מי שלא יטול חלק במשחק הוא צ'יקו אופואדו שממשיך בתכנית האימונים האישית שהוכנה בעבורו כדי להיכנס בהדרגה לפעילות של הקבוצה. שחקן הכנף הניגרי ינסה להכין את עצמו למשחק הגומלין בסרביה, אך במכבי תל אביב אמרו כי לא ימהרו איתו מאחר שבשלהי העונה שעברה בטורקיה הוא סבל מפציעה בשריר רגלו ולא ירצו לקחת איתו סיכונים.

אייל גולסה שנעדר מהמשחק ביום חמישי האחרון בשל וירוס שחטף בבוקר המשחק, חזר אתמול להתאמן בצורה מלאה והוא ייאבק על מקומו מול רוסלן ברסקי שפתח על חשבונו במשחק האחרון. אלירן עטר המצוי בכושר מצוין, אמור להמשיך לפתוח בהרכב. גם עומר אצילי שנכנס מצוין כמחליף, מאותת לאיביץ' שהוא לא מתכוון לוותר על מקומו בהרכב.

עדכון ראשון: 16:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully