וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי שוב מועמד לתפקיד מאמן הנבחרת. גם זר עדיין על הפרק

22.7.2018 / 18:45

אחרי הראיונות עם חזן וקלינגר, גורמים בהתאחדות דוחפים שוב את מאמן אנורתוזיס לתפקיד. האוסטרי עדיין מעדיף זר. בכל מקרה, מינוי המאמן מתעכב בשל סאגת מינוי יו"ר ההתאחדות, שיהיה שותף לוועדה

אתר רשמי

הוועדה לאיתור מאמן לנבחרת ישראל תתכנס רק בעוד כשבועיים על מנת לבחור מאמן לנבחרת - כך עולה מתוך שיחות שנערכו בין חברי הוועדה בימים האחרונים. הסיבה לכך היא הדחיה במינוי יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שאמור לקבל את ההחלטה לגבי המאמן הבא יחד עם הוועדה. ביום שני הבא תתכנס האסיפה הכללית של ההתאחדות כדי לבחור בזוארץ. אם הוא ייבחר מיידית, הוועדה תתכנס תוך מספר ימים כדי להחליט האם מאמן ישראלי או מאמן זר יקבלו את התפקיד.

לוואלה! ספורט נודע כי מאמן אנורתוזיס, רוני לוי, שוב מועמד לתפקיד מאמן הנבחרת. נשיא אנורתוזיס כבר הודיע לאחרונה כי המאמן נשאר בתפקיד, אך גורמים בהתאחדות מעריכים כי אם יופעל לחץ על המאמן להגיע לראיון, הוא יסכים לכך. "אנורתוזיס הודחה מאירופה, רוני לא יגיד לא לתפקיד כזה", אמר אותו גורם. כזכור, אלון חזן וניר קלינגר כבר הגיעו לראיון ושניהם הוזכרו כמועמדים לתפקיד. מאמן הפועל חיפה ממשיך בינתיים בהכנות עם קבוצתו. לאחרונה הביעו גורמים בהתאחדות פליאה בנוגע להתנהלות של חברי הוועדה, לאחר שאיש מהם לא טרח לשוחח עם לוי מאז שאנורתוזיס הודיעה כי יישאר.

כזכור, המנהל הטכני של ההתאחדות ווילי רוטשטיינר, כבר הבהיר לוועדה שהוא מעדיף מאמן זר לתפקיד אך אם ימנה את המאמן הזמני הנוכחי, חזן, זה יהיה לתקופה קצרה, של פחות מקדנציה אחת, כדי לבחון מועמדים זרים בתקופה הזאת. גורם בהתאחדות אמר הבוקר: "אם נרצה מועמד זר, ייתכן שנצטרך להוסיף עוד כסף לתקציב הקיים, שעומד על כ-200 אלף יורו". אם אכן ימונה מאמן זר, זה יהיה לתקופה של שנתיים, עם אופציה להארכת החוזה בשנתיים נוספות. לאור ההתפתחויות האחרונות, ייתכן מאוד שגם לוי יוזמן לראיון.

עוד בנושא
איום הבקרה הוסר: הפועל חדרה תוכל לשחק העונה בליגת העל
בכר תרגל מערך של שלושה בלמים לפני זאגרב, קורהוט מתלבט בנוגע לאנורתוזיס
בקרית שמונה מתלהבים מלוי גרסיה: "הוא השאיר אותנו פעורי פה"

שינו זוארץ, מועמד לראשות ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
עד שלא יהיה יו"ר חדש להתאחדות, הדברים לא יזוזו. זוארץ/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully