וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום הבקרה הוסר: הפועל חדרה תוכל לשחק העונה בליגת העל

22.7.2018 / 15:21

בית הדין של ההתאחדות ביטל את דרישת הבקרה מהקבוצה להציג אישור מנהל תקין. המשמעות: חדרה תקבל אישור לשחק בליגה הבכירה אחרי שתעבור בבקרה. מהקבוצה נמסר: "נגיע מוכנים"

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: תומר לוי

אוהדי הפועל חדרה יכולים לנשום לרווחה: בדיון שנערך היום (ראשון) בבית הדין של ההתאחדות, הוחלט לבטל את דרישת בקרת התקציבים מהפועל חדרה להציג אישור מנהל תקין תקין כתנאי להופעה בליגה. משמעות ההחלטה היא כי לאחר שחדרה תעמיד בטוחות ותעבור בבקרת התקציבים, היא תוכל לשחק בליגת העל.

בהפועל חדרה מסרו בתגובה: "מתחילת הדרך הבהרנו שנשחק בליגת העל וכך יהיה. אנחנו ממשיכים להתרכז בהכנות מקצועיות ונגיע מוכנים".

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
יכול להתכונן בשקט לליגת העל. ניסו אביטן/שלומי גבאי

במהלך הדיון שנערך היום במשרדי ההתאחדות הציג רו"ח של הקבוצה אבי בנבנישתי את הנתונים הפיננסיים של הקבוצה והצביע על אפס חובות וכי העניין בנושא מנהל תקין הוא משפטי נטו ולא קשור לערבויות. מנגד, יועצה המשפטי של ההתאחדות לכדורגל עמית פינס הבהיר כי "אין ניהול תקין ויש הסתברות סבירה שכספים לא יגיעו לקבוצה".

כאמור, בסופו של הליך החליט הדיין כי אין להציב את האישור מנהל תקין כתנאי לכך שחדרה תוכל לשחק בליגת העל והוחלט כי היא תימדד אך ורק על פי הבטוחות שתציב ביחס לתקציבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully