וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה מתלהבים מלוי גרסיה: "הוא השאיר אותנו פעורי פה"

22.7.2018 / 13:13

בקבוצה הצפונית התרשמו מאוד מהיכולות של הרכש החדש בן ה-20: "הוא כוכב כדורגל". למרות ההתעניינות של הפועל באר שבע, איזי שרצקי נחוש להשאיר את נייג'ל האסלביינק לפחות עד ינואר

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בעירוני קרית שמונה סיימו את מחנה האימונים בסלובקיה בתחושה של שביעות רצון. זאת במיוחד לאחר הניצחון 1:3 על ז'ילינה המקומית. מי שהרשים במיוחד במהלך המחנה הוא שחקן הרכש לוי גרסיה. בקרב השחקנים ישנה התלהבות גדולה מהשחקן הצעיר בן ה-20 ובמועדון משוכנעים שהוא צפוי להיות תגלית העונה. "מדובר בשחקן שהוא כוכב כדורגל", קבע אחד השחקנים. לדבריו: "הוא עשה כמה מהלכים שהשאירו אותנו פעורי פה. אם זה יידבק לו קשה לראות אותו ממשיך בקרית שמונה עוד הרבה זמן". גם נייג'ל האסלביינק ממשיך להרשים ובקבוצה מרוצים מאוד מהישארותו. בהפועל באר שבע ממשיכים לקוות שאיזי שרצקי ישחרר את השחקן אך הבעלים של קרית שמונה נחוש בשלב זה להשאיר את האסלביינק במועדון לפחות על חודש ינואר.

פרט לכך במועדון היו מרוצים מן הגיבוש במחנה האימונים והוחלט כי פעילות חברתית משותפת תימשך גם עם החזרה לישראל. בקרית שמונה סיימו את בניית הסגל לעונה הקרובה אך הדגישו כי אם יהיה צורך להתחזק בעמדה מסוימת יצורף לקבוצה זר נוסף. לכן הוחתמו עד כה חמישה זרים וישנו מקום לשחקן אחד נוסף. המגן השמאלי אורי מגבו חזר לאימונים כמו גם השוער גד עמוס שייאבק עם מהדי זועבי על אפודת השוער הראשון.

עוד בנושא
רוטן לשחקנים: "לא אסבול איחורים. תגיעו להתכנסויות לפני הזמן"
מכבי נתניה: למרות הסיכום, דיא סבע מתלבט לגבי החתימה בקאזאן
מ.ס. אשדוד: גדי קינדה לא צפוי לפתוח את העונה

שחקן אלקמאר לוי גרסיה עם שחקני מכבי תל אביב. AP
לוי גרסיה במדי אלקמאר מול מכבי תל אביב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully