וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה ערך בכורה במדי ויסל קובה, שהפסידה 3:0 בביתה

הקשר הספרדי נכנס כמחליף ועלה לדקות ראשונות עם חבריו החדשים בקבוצה היפנית, אך לא הצליח למנוע הפסד ביתי כואב ומפתיע לשונאן. גם פרננדו טורס עלה לבכורה וקבוצתו הפסידה 1:0

רויטרס

אחרי שקיבל מנוחה בשל השתתפותו במונדיאל עם נבחרת ספרד, אנדרס אינייסטה עלה היום (ראשון) להופעת הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה, ויסל קובה היפנית. הקשר הספרדי בן ה-34 נכנס כמחליף בדקה ה-59, אך לצערו לא הצליח למנוע מקבוצתו להפסיד בביתה 3:0 לשונאן בלמארה. שערים של סאקה (10), סאיטו (48) וקיקוצ'י (67) סידרו לאורחים מהחלק התחתון של הטבלה ניצחון מפתיע ביותר, שכן כל התקציב שלהם מוערך בכ-8 מיליון דולר, בעוד משכורתו של אינייסטה עומדת על 30 מיליון דולר לעונה.

אינייסטה לא נשמע מרוצה מהופעת הבכורה שלו, ואפשר להבין אותו. הקשר האגדי אמר לאחר המשחק המאכזב: "זה כואב, אף אחד לא אוהב להפסיד. ברמה האישית, אני שמח שעשיתי את הופעת הבכורה שלי אבל זה כואב להפסיד".

קשר ברצלונה לשעברה פרגן לאוהדים המקומיים שערכו לו קבלת פנים חגיגית: "אני אסיר תודה על הדרך שבה האוהדים קיבלו אותי. החברים שלי לקבוצה גם עזרו מאוד. עדיין מוקדם כדי לדבר על ההבדלים בין הליגה היפנית לליגה הספרדית. ייקח לי זמן כדי להתאקלם לכאן".


* גם פרננדו טורס ערך הופעת בכורה בליגה היפנית, וכמו אינייסטה, גם הוא עלה כמחליף. החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-51, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו סאגן טוסו שהפסידה בביתה 1:0 לגלטה סנדאי. נישימורה (88) כבש את שער הניצחון המאוחר. טוסו נמצאת מתחת לקו האדום, במקום ה-17, עם 14 נקודות וארבעה משחקים ללא ניצחון.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
נער החידות: תעלומת ויניסיוס, הברזילאי היקר החדש של ריאל מדריד
סאנה: "יוגי לב נתן לי הסבר טוב לניפוי שלי לפני המונדיאל. אנחנו בסדר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully