וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנה: "יוגי לב נתן לי הסבר טוב לניפוי שלי לפני המונדיאל. אנחנו בסדר"

הקיצוני ששוחרר מסגל המנשאפט רגע לפני היציאה לרוסיה מנסה להרגיע את הגזרה לאחר המפלה בטורניר. מאמנו במנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה: "סאנה עוד צעיר, בעוד ארבע שנים יש עוד מונדיאל"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

מאז נופה מסגל נבחרת גרמניה ימים ספורים לפני המונדיאל לירוי סאנה מיעט לדבר עם התקשורת. הקיצוני בן ה-22 הגיע למחנה האימונים של המנשאפט אחרי עונה נפלאה במדי מנצ'סטר סיטי אך המאמן יואכים לב בחר להשאירו מחוץ לסגל הסופי. כך שאת המפלה של גרמניה בטורניר ראה סאנה מהבית.

כעת בחר סאנה להתייחס לניפוי ואמר: "כמובן שדיברי עם יוגי לב על הנושא הזה וגם קיבלתי את ההחלטה שהוא קיבל. הוא גם נתן לי סיבה טובה מאוד להחלטה שקיבל כך שאנחנו בסדר גמור עכשיו" . על המפלה של גרמניה אמר סאנה: "היה לי מאוד חבל שסיימנו את המונדיאל כבר בשלב הבתים. אני חושב שעכשיו מאוד קשה לרבים להתמודד עם זה".

מי שעוד התייחס למצבו של הקשר הוא מאמנו במנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. לדברי פפ: "סאנה חייב לשים את העניין הזה מאחור. הוא צעיר ובעוד שנתיים יש עוד טורניר יורו ובעוד ארבע שנים יהיה עוד מונדיאל. המאמן הלאומי הוא זה שמקבל את ההחלטות בהתאם לטובת הנבחרת ולירוי חייב להבין זאת ולהתקדם הלאה".

עוד בנושא
טוכל: "ראביו צריך להתאים את עצמו אלינו, אחרת שיחפש אתגר אחר"
דה לאורנטיס: "סארי רצה לקחת את כל נאפולי לאנגליה ולפרק אותנו"
בצרפת משוכנעים: "קיליאן אמבפה הכדורגלן הטוב בעולם כבר עכשיו"

שחקן נבחרת גרמניה, לירוי סאנה. GettyImages
לבטח עוד ילבש את מדי המנשאפט. סאנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully