וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה לאורנטיס: "סארי רצה לקחת את כל נאפולי לאנגליה ולפרק אותנו"

הבעלים הססגוני של הפרטנופיי שוב יוצא במתקפה חריפה נגד המאמן שעזב לטובת צ'לסי: "הוא לקח שחקנים שנתנו לו הרבה ושחט אותם בשיטות האימונים ה'פנטסטיות שלו'. אני, מצדי, לא עשתי שום טעות"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

הבעלים של נאפולי אורליו דה לאורנטיס ממשיך במתקפות החריפות שלו נגד האיש שהדריך את קבוצתו בשלוש השנים האחרונות מאוריציו סארי. הפעם, קצפו של דה לאורנטיס יצא על דברים שאמר סארי כשהוצג בקבוצתו החדשה צ'לסי. בראיונות עם מינויו לתפקיד נדרש סארי להתייחס ליחסיו עם נשיא נאפולי והכריז כי: "שנינו עשינו טעויות".

דה לאורנטיס לא אהב הערה זו ויצא למתקפה. "אני לא עשיתי שום טעות", הכריז הבעלים הססגוני והמשיך: "כשהוא אימן כאן עשיתי נכון שלא ביקרתי אותו למרות שזה היה הדבר הכי מובן מאליו לעשות. השחקנים של נאפולי נתנו לו הרבה, הוא מצידו שחט אותם בשיטות האימונים 'הפנטסטיות' שלו. אבל הם תמיד הגיבו לכך היטב".

דה לאורנטיס התייחס גם לכך שהשחקן הראשון שצירף סארי לבלוז היה קשר נאפולי ז'ורז'יניו. על כך אמר: "סארי רצה לקחת את כל נאפולי לאנגליה ולפרק אותנו. אני הסכמתי לשחרר את ז'ורז'יניו רק אחרי שקרלו אנצ'לוטי (שהחליף את סארי בנאפולי) אמר לי שאין כל צורך מקצועי בשחקן הזה".

עוד בנושא
טוכל: "ראביו צריך להתאים את עצמו אלינו, אחרת שיחפש אתגר אחר"
העברות בעולם, 22.7: ברצלונה מכינה מכירת חיסול, לינדלוף ליובנטוס?
האחים ברזוצקי פרשו יחד: "לא יכולנו לחלום שכך תתפתח הקריירה שלנו"

אורליו דה לורנטיס נשיא נאפולי. GettyImages
תהיה עוד מתקפה? דה לורנטיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully