וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.7: ברצלונה הגישה לצ'לסי הצעה חמישית על וויליאן

האלופה הספרדית נחושה להחתים את הקיצוני של נבחרת ברזיל והעלתה את הצעתה ל-72 מיליון יורו, צ'לסי, באיירן ודורטמונד בעקבות מרסיאל, די מריה לגלג על האפשרות שיעזוב את פריס, יובנטוס רוצה גם את מילינקוביץ'-סאביץ'

one

העברות

* סטוק סיטי הודיעה על החתמתו של ג'יימס מקלין, הקיצוני של ווסט ברומיץ' ונבחרת אירלנד. סכום ההעברה: 5 מיליון ליש"ט.

* העולה החדשה לבונדסליגה פורטונה דיסלדורף שאלה את דודי לוקבאקיו הקיצוני הבלגי בן ה-20. "לוקבאקיו הוא שחקן מהיר עם טכניקה מצוינת", אמר מאמן דיסלדורף פרידהלם פונקל על שחקן החיזוק החחדש.

* שנה בלבד אחרי שרכשה אותו מלגיה ורשה תמורת 2.5 מיליון יורו, אולימפיאקוס מכרה את ואדיס אוג'יג'ה-אופואה לגנט תמורת 2.2 מיליון יורו. הבלגי בן ה-29 חתם לשנתיים.

* שיא העברות חדש בסלביה פראג. הקבוצה הצ'כית רכשה מגנט את החלוץ הניגרי פיטר אולאיניקה. המחיר: 3.2 מיליון יורו.

* מילאן סמיליאניץ', הקשר האחורי שירד ליגה עם הפועל אשקלון ולפני כן עם מכבי נתניה, חזר בגיל 31 לקדנציה שלישית בפרטיזן בלגרד.

* דרשקו בוז'וביץ', המגן הימני המונטנגרי בן ה-30 ששיחק לרגע בהפועל באר שבע ב-2012, חזר אחרי שש שנים לקבוצה ממנה הגיע לישראל - בודוצ'נוסט.

* שחקן נבחרת איראן במונדיאל האחרון, ואהיד אמירי, עבר מפרספוליס המקומית לטרבזונספור הטורקית ללא תמורה.

* שבועות אחרי ההודעה הרשמית על ההעברה, הוצג פפה ריינה כשוער מילאן.

שמועות

* על פי ה"אס" המדרידאי, ברצלונה הגישה לצ'לסי חמישית על וויליאן, הפעם בסך 71 מיליון יורו.

* הקיצוני של ווטפורד ריצ'רליסון צפוי לעבור מחר בדיקות רפואיות ולהשלים את מעברו לאברטון תמורת לא פחות מ-44 מיליון ליש"ט, שהם שווי ערך לכ-50 מיליון יורו.

* צ'לסי, בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן מביעות עניין בצרפתי של מנצ'סטר יונייטד אנתוני מרסיאל. על פי דיווחים ברשת "סקיי", מרסיאל בישר לז'וזה מוריניו שברצונו לעזוב, אך הפורטוגלי לא שש לוותר עליו. * ב"טיימס" מדווחים שהבלוז מעוניינים בו כמחליף אפשרי לאדן הזאר.

* על פי "מונדו דפורטיבו", ברצלונה עשויה לנסות ולרכוש את מוסא וואגה, מגן אופן הבלגית, שרשם 12 הופעות במדי נבחרת סנגל אף שהוא בן 19 בלבד. אם יירכש, צפוי לשחק תחילה בברצלונה ב'.

* ב"טוטוספורט" טוענים שיובנטוס הצטרפה למירוץ אחר כוכב לאציו סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'.

* אנחל די מריה יעזוב את פריס סן ז'רמן? הקיצוני הארגנטינאי הגיב לשמועות האלו בצורה שלא משתמעת לשתי פנים והכחיש בכל תוקף. ראו ציוץ למטה.

* האם אקסל ויטסל יעזוב את הליגה הסינית וישחק העונה בבונדסליגה? ב"בילד" הגרמני מדווחים שבורוסיה דורטמונד מוכנה לשלם לטיאנג'ין כ-20 מיליון יורו תמורת רכישתו של הקשר המצוין של נבחרת בלגיה.

* בספרד מדווחים כי מתאו קובאצ'יץ' נפגש עם מאמן ריאל מדריד ז'ולן לופטגי והתעקש על רצונו לעזוב את הבלאנקוס. עלותו של הקשר הקרואטי מוערכת בכ-44 מיליון יורו כשארסנל של אונאי אמרי מגלה עניין.

* אחרי שאיבדה את קלמון לנגלה לברצלונה, סביליה סימנה בלם צרפתי חדש: הרולד מוקודי בן ה-20, שחקנה של לה האבר מליגת המשנה. גם ניקולא אנקולו מטורינו הוזכר ברשימת המועמדים.

* ב"טוטוספורט" טוענים: יובנטוס ממשיכה להיערך לאפשרות שדניאלה רוגאני יימכר לצ'לסי ומלבד דייגו גודין וסטפן סאביץ' שמוזכרים כבר זמן רב כמטרות, גם ויקטור לינדלוף ממנצ'סטר יונייטד מועמד.

* לוקומוטיב מוסקבה היא אחת המתעניינות במגן ברצלונה, אלש וידאל. לפי התקשורת הקטלאנית, אלופת רוסיה תהיה מוכנה לשלם עליו כ-8 מיליון יורו.

* פנרבחצ'ה לוטשת עיניים לקשר ברצלונה, ראפיניה. פיליפ קוקו מעוניין בברזילאי ובתקשורת הטורקית דיווחו שפנר מכוונת לעסקה כזו: דמי השאלה בגובה 2 מיליון יורו, אופציה לרכישה ועמידה במלוא השכר שלו.

* ואחרון בנוגע לשחקנים שברצלונה הציבה על המדף: ב"דיילי מירור" טוענים שאברטון הציעה לאלופת ספרד 22 מיליון ליש"ט על המגן השמאלי לוקא דין.

* בורוסיה דורטמונד אישרה לאנדרה שורלה לנהל מגעים עם קבוצה אחרת. דובר המועדון אמר: "כמובן שלא נגיד באיזה מועדון מדובר, אבל אישרנו לו לנהל מו"מ".

* יוסאין בולט, שיאן העולם הג'מייקני בריצות 100 ו-200 מטר, ניסה את מזלו בכדורגל כשרצה להיבחן במספר קבוצות, אבל כעת נראה שהוא יקבל הזדמנות בליגת ה-USL (ליגת המשנה האמריקאית) במדי לאס וגאס לייטס, כשמאמן הקבוצה מצהיר: "הגיוני שיבוא לליגה הזאת, אני חושב שהוא ממש יכול לפרוח פה".

אנחל די מריה מכחיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully