וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים ברזוצקי פרשו יחד: "לא יכולנו לחלום שכך תתפתח הקריירה שלנו"

התאומים בני ה-36, שנולדו יחד ושירתו את צסק"א מוסקבה ונבחרת רוסיה במשך 17 שנה, בחרו בפרישה משותפת: "עם עצבות קלה ובביטחון מוחלט, אנחנו מודיעים על סיום הקריירה המקצוענית"

AP

צסק"א מוסקבה נפרדה היום (שבת) משניים מהסמלים הגדולים שלה: האחים ואסילי ואלכסיי ברזוצקי. שחקני ההגנה בני ה-36, שנולדו באותו יום ושיחקו יחד לא פחות מ-379 משחקים במדי צסק"א ונבחרת רוסיה, החליטו גם לתלות את הנעליים באותו יום.

"כשחתמנו על החוזה בגיל 19, היה בלתי אפשרי לדמיין בכלל שהדרך שלנו בצבעי האדום-כחול תהיה כה ארוכה ומוצלחת", כתבו האחים ברזוצקי בהודעת הפרישה. "אחרי כל כך הרבה שנים במועדון, התחושה כאן הייתה טבעית. לכן גם ההחלטה לפרוש לקחה כל כך הרבה זמן. אבל הרגע הזה הגיע. היום, עם עצבות קלה אבל בביטחון מוחלט, אנחנו מודיעים על סיום הקריירה המקצוענית שלנו.

"אנחנו מרוצים שהספקנו לשחק באצטדיון החדש, לו חיכינו בעצם מהיום בו הגענו למועדון. קשה להסביר את התחושות כשנכנסים לארנה, איך האווירה שיצרו האוהדים היוותה השראה ודחפה אותנו קדימה. אי אפשר להשוות דבר לתחושה הביתית הזו. צסק"א הפכה לחלק אינטגרלי מחיינו, ועכשיו נתמוך בקבוצה כאוהדים".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
סרגיי קיריאקוב תקף עיתונאי בכניסה לאולפן טלוויזיה: "הוא קרא לי 'הומו''"
ברוסיה קוטלים את סמולוב: "טיפש שהחליט להשוויץ ברגע הכי פחות מתאים"

האחים אלכסיי ברזוצקי (מימין), ואסילי ברזוצקי שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים אליפות. רויטרס
עשו הכול יחד. האחים ברזוצקי עם תואר האליפות ב-2014/רויטרס

אלכסיי הצטרף לצסק"א מוסקבה לפני פתיחת העונה ב-2001, וכעבור שישה חודשים גם האח ואסילי הגיע. שניהם נשארו בצסק"א מוסקבה במשך 17 שנים, זכו שש פעמים באליפות רוסיה, שבע פעמים בגביע ועוד שש פעמים בסופרקאפ, כשהיה להם גם תואר אירופי: גביע אופ"א בעונת 2014/15. במדי נבחרת רוסיה, התאומים היו שותפים להשגת המקום השלישי ביורו 2008.

ואסילי סיים את הקריירה בצסק"א עם 531 משחקים ו-13 שערים, כשבנבחרת רשם 101 הופעות וחמישה כיבושים. לאח אלכסיי היו 502 משחקים ו-11 שערים במדי צסק"א, לצד 58 הופעות בינלאומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully