וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי קיריאקוב תקף עיתונאי בכניסה לאולפן טלוויזיה: "הוא קרא לי 'הומו''"

כוכב העבר של נבחרת רוסיה זעם על דברי ביקורת שהטיח בו פרשן בכיר ב"ספורט אקספרס" והחליט לסגור איתו חשבון באמצעות אגרופים. הפרשן איגור ראבינר שסובל מחבלות בפניו הגיש תלונה במשטרה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

ברוסיה עוד לא סיימו לחגוג את המונדיאל המוצלח וכבר פרצה בכדורגל המקומי שערורייה שכבשה את הכותרות הראשיות במדורי הספורט. מי שמככב בסקנדל הוא כוכב העבר של הנבחרת הרוסית סרגיי קיריאקוב שתקף במכות עיתונאי בכיר בעיתון ספורט אקספרס בכניסה לאולפן של תכנית טלוויזיה אליה הוזמנו השניים. מסתבר כי קיריאקוב שפנה לאחר פרישתו לאימון והדריך בשנה האחרונה את ארסנל טולה התקשה לסלוח לעיתונאי איגור ראבינר והחליט לסגור איתו חשבון בכניסה לאולפן טלוויזיה.

"כשראיתי אותו בכניסה לאולפן אפילו רציתי ללחוץ את ידו", שחזר ראבינר, "אבל אז קיריאקוב אמר לי 'יש משהו שאתה רוצה להגיד לי?' וישר הבנתי שהוא כועס על הביקורת שכתבתי עליו לפני שנה. 'אני לא רוצה להגיד לך כלום, כתבתי הכול נכון' עניתי לו ואז הוא התחיל להכות אותי תוך שהוא צועק 'אני המאמן היחיד שהשאיר את ארסנל טולה בליגה, אתה מבין את זה?'. ואז הפרידו בינינו". ראבינר סבל לאחר התקיפה מחבלות בפניו והגיש תלונה במשטרת מוסקבה.

מאמן ארסנל טולה סרגיי קיריאקוב. GettyImages
"כבודי כאדם נפגע". קיריאקוב/GettyImages

קיריאקוב לא הכחיש את דבר התקיפה אך סיפק גרסה מעט שונה לאירועים: "ראבינר העליב אותי ואמר לי מילים שקשה לחזור עליהם. הוא פגע בכבודי כאדם וכאזרח. הוא קרא לי 'הומו'. לא צעקתי לו שום דבר בזמן ההיתקלות בינינו. בנושא הזה הוא משקר. אני מוכן להיפגש איתו בכל מקום כדי לברר את נסיבות המקרה".

אגב, בדברי הביקורת של ראבינר, שהרגיזו מאוד את קיריאקוב נכתב: "סרגיי כנראה חושב את עצמו למאמן גדול. יכול להיות שהוא התבלבל וחשב שהוא מאמן לא את ארסנל טולה אלא את ארסנל הלונדונית. אולי הוא חשב את עצמו לארסן ונגר. אולי חשב שלא ניצח במחזור האחרון את יניסיי קרסנויארסק אלא את צ'לסי וזכה בגביע האנגלי".

עוד באותו נושא

סרגיי קיריאקוב מתראיין לשליח וואלה! ספורט למונדיאל

לכתבה המלאה

איגור ראבינר לאחר התקיפה של קיריאקוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully