וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה חגגה: "אנחנו רוקדים על המגרש, שווים מדליית זהב"

21.7.2018 / 20:58

אריאל בית הלחמי ושחקניו העפילו באופן מרשים לגמר אליפות אירופה. המאמן סיכם: "הופעה מעוררת השראה, אנחנו לא נופלים מאף יריבה". גיל בני: "אנחנו רוצים את זה יותר מהאחרים"

אתר רשמי

שחקני נבחרת העתודה חגגו הערב (שבת) על הפרקט בחמניץ את ההעפלה שלהם לגמר אליפות אירופה. ישראל הביסה את צרפת 57:83 ללא תנאי ורשמה העפלה רביעית אי פעם לגמר. אולי בניגוד לשלוש הפעמים הקודמות, הפעם זה גם יסתיים עם זכייה. הגמר יתקיים מחר (20:00, ספורט 5) נגד קרואטיה, שניצחה את גרמניה בחצי הגמר השני.

עוד בנושא:

דני אבדיה פוער פיות ונראה בדרך הבטוחה ל-NBA
"אבדיה הוא הכישרון הגדול באליפות אירופה, אין לו כמעט חסרונות"
חשבון הנפש של הכדורסל הישראלי אחרי הצלחת העתודה

שחקן נבחרת העתודה, דני אבדיה. אתר רשמי FIBA, אתר רשמי
דני אבדיה חוגג/אתר רשמי, אתר רשמי FIBA

המאמן אריאל בית הלחמי סיכם: "יש פה חבורה של שחקנים עם אופי מדהים, זה פשוט מטורף. הם מגלים בגרות ומנטליות אחרת. יש לנו שחקנים עם ראש חזק, מבחינה מנטלית אנחנו שם. מגיע להם כל הכבוד, אבל מחר זה ה-משחק. הפסדנו במשחק הראשון בטורניר וזה היה כואב, אבל לפעמים כשקורה משהו רע, אפשר להפוך אותו למשהו טוב וזה מה שעשינו".

בית הלחמי הוסיף: "אנחנו לא נופלים מאף נבחרת. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ובדרך שלנו יודעים לנטרל את הגודל והאתלטיות של היריבות. כשאתה רוצה מאוד אתה יכול להופיע יום אחרי יום בצורה כזו. אני מאוד שמח שהשחקנים הופיעו ככה, זה מעורר השראה".

עוד באותו נושא

נבחרת העתודה הביסה את צרפת ועלתה לגמר אליפות אירופה

לכתבה המלאה
מייקל בריסקר, שחקן נבחרת העתודה. אתר FIBA, אתר רשמי
"אנחנו משפחה". בריסקר/אתר רשמי, אתר FIBA

מייקל בריסקר שהצטיין עם 18 נקודות: "מדהים, שיחקנו כמו קבוצה, אנחנו משפחה. אנחנו רוקדים על המגרש ומקווים להביא את זה לגמר. ההגנה שלנו זה מה שמאפיין אותנו, אריאל דחף אותנו באימונים, אנחנו דוחפים את עצמנו כל יום, ואלה התוצאות".

גיל בני שסיים עם 11 נקודות, כולן במחצית הראשונה: "גמר אירופי שני, הרגשה מטורפת. אני מאמין מההתחלה, אבל אני לא מאמין שככה זה ייראה. הלוואי שגם המשחק הבא ייראה ככה. זה ממש לא קל כמו שזה נראה, אנחנו מהתחלה פותחים בטירוף, רוצים את זה יותר מהקבוצה השנייה, חושב שזה עושה את ההבדל. לא רוצה לנחס, אבל אנחנו שווים זהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully