וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תצטרף לליגת ה-VTB: "חבל שלא הושגו הבנות"

אחרי מגעים ארוכים בין האלופה לראשי הליגה המזרח אירופית, ראשי הוועד המנהל הודיעו כי העניין ירד מהפרק. טראקנוב: "חבל, זה יכול היה להיות מהלך תדמיתי חזק, ראיתי את העניין כסגור"

צילום ועריכה: קובי אליהו

סרגיי טראקנוב, שחקן העבר של צסק"א מוסקבה ומי שזכה עם ברית המועצות במדליית הזהב האולימפית, השתתף בישיבת הוועד המנהל של ליגת ה-VTB ואמר היום (שבת) שרעיון צירופה של מכבי תל אביב לליגה ירד סופית מהפרק. כזכור, הצהובים ניהלו מגעים עם ראשי הליגה בנוגע להצטרפות אפשרית, כאשר הכוונה הייתה לשחק ב-VTB במקום בליגת העל ואז לוותר על פיצול הקבוצות.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
נמרוד לוי חתם לשנתיים במכבי תל אביב: "אקח את ההזדמנות בשתי ידיים"
בזמן גביע ווינר: מכבי תל אביב תופיע בטורניר הכנה באתונה
דני ענק: שנה אחרי הפריצה, תקרת הזכוכית של דני אבדיה רק גבהה

בעלי מכבי תל אביב דייויד פדרמן, שמעון מזרחי, אודי רקנאטי. ברני ארדוב
יחפשו פתרון אחר. בעלי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

לדברי טראקנוב, שהיה בעבר מנכ"ל האיגוד הרוסי: "צירופה של מכבי תל אביב יכול היה להיות מהלך תדמיתי חזק. מכבי זה מותג מאוד מכובד והקבוצה משתתפת קבוע ביורוליג. בתקופה האחרונה לישראלים היו יחסים מורכבים עם האיגוד שלהם. באיגוד לא אהבו את השליטה של מכבי בכדורסל הישראלי למרות שזה לא היה חד משמעי בתקופה האחרונה. כך או אחרת, חבל שהמועדון הישראלי וה-VTB לא הגיעו להבנות. אני מודה שראיתי בנושא הזה כעניין סגור".

ליגת ה-VTB מאחדת את קבוצות הכדורסל החזקות ביותר במזרח אירופה. עונת הבכורה התקיימה בשנת 2008 וזכתה בה האלופה הנוכחית צסק"א מוסקבה. מאז, אגב, זכו בליגה רק צסק"א (9 פעמים) וחימקי מוסקבה, שעשתה זאת בעונת 2010/11. בעונה שעברה השתתפו בליגה 13 קבוצות ושלבי ההכרעה הונהגו בשיטת פיינל פור, כמו בליגה הישראלית. צסק"א ניצחה בגמר 84:95 את חימקי כדי לזכות באליפות בפעם התשיעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully