וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבייה ז'ירו "הפיל" את הוגו לוריס: "גם הוא התחייב לגלח את הראש"

שחקני נבחרת צרפת ממשיכים לחגוג את הזכייה, החלוץ הבטיח לעמוד בהתחייבות שלו: "אעשה את זה אחרי ההטבלה של בני, נראה אם גם הוגו הוא איש של מילה". וגם: גריזמן חוגג בעיר הולדתו

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

אחרי שעדיל ראמי עמד בהתחייבות שלו וערך קרב עם הג'ודוקא המפורסם טדי רינר, גם שחקני נבחרת צרפת האחרים שהציבו לעצמם אתגרים במקרה של זכייה במונדיאל, צריכים להתחיל לקיים. אחד מהם הוא החלוץ אוליבייה ז'ירו, שהתחייב לגלח את ראשו והיום (שבת) בחר להפיל איתו קורבן נוסף.

"אני עומד במילה שלי, אעשה את זה", אמר ז'ירו בראיון ל"ניס מאטן" והבהיר: "אשתי ביקשה שזה יקרה רק אחרי ההטבלה של בני ביום ראשון. אעמוד בהבטחה שלי ואנסה לצלם את זה כדי שכולם יוכלו לראות. רק בשביל הרקורד, גם הוגו לוריס אמר שיעשה קרחת. הוא לא אמר את זה בתקשורת, אז אולי אני מטיל פה פצצה. הוא דיבר רק על סבב הברים בניס, אבל זה קל. גם אני יוצא לסבב ברים בגרנובל. הוא איש של מילה, נראה אותו".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עדיל ראמי עמד בהתחייבות ונלחם מול טדי רינר
דידייה דשאן במחצית נגד קרואטיה: "תמסרו לאמבפה", רפאל וראן: "אנחנו הולכים לזכות"
ניקולא באטום: "אנשים צריכים לבדוק את עצמם", ניקולא בנטו צייץ אצבע משולשת

הוגו לוריס (מימין) עם אוליבייה ז'ירו שחקני נבחרת צרפת. רויטרס
יצטרכו לעמוד יחד באתגר. הוגו לוריס עם אוליבייה ז'ירו/רויטרס

בינתיים, השחקנים ממשיכים לחזור הביתה ולזכות לקבלות פנים חמות. אמש הגיע תורו של אנטואן גריזמן, ששב לעיירה מאקון ושר על המרפסת את "ה-L של גריזמן" תוך שהוא רוקד עם התנועה המפורסמת שלו.

יותר מ-2,000 אוהדים הגיעו לחגוג עם בן המקום, שהגיע עם רעייתו אריקה ובתו מיה, והציג את הגביע העולמי כשמתחתיו השלט: "תודה אנטואן". החלוץ בן ה-27 פנה לקהל ואמר: "תודה שבאתם, אני גאה להיות איש מאקון, להיות צרפתי. אושר וגאווה ללבוש את החולצה שמייצגת את כולנו. זה באמת תענוג גדול, עשינו משהו אדיר. אני רוצה להודות לחברים שלי לנבחרת, לצוות המקצועי והרפואי, ולכולכם. הגביע שייך גם לכם".

עוד באותו נושא

צרפת זכתה במונדיאל: כל הכתבות והעדכונים

לכתבה המלאה

אנטואן גריזמן חוזר הביתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully