וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטום: "אנשים צריכים לבדוק את עצמם", בנטו צייץ אצבע משולשת

כוכב נבחרת צרפת בכדורסל הגיב להערות הסרקסטיות והקטע מ"דיילי שואו" האמריקאית, בה בירכו את אפריקה על הזכייה במונדיאל. הטניסאי הצרפתי הוותיק צייץ אימוג'ים של הקאה ובחילות

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

סערה בצרפת בעקבות מערכון בתכנית האמריקאית "דיילי שואו", בו בירכו את אפריקה על הזכייה של נבחרת צרפת בגביע העולם. המערכון הזה מגיע על רקע הימים האחרונים ולמעשה מאז הזכייה של דידייה דשאן ושחקניו בגביע העולם 2018 ביום ראשון. מאז צצו באינטרנט כל מיני סוגי "ברכות" של אנשים שבירכו את אפריקה על הזכייה בגביע העולם. זאת למעשה עקיצה על כך ששחקנים רבים של נבחרת צרפת הם ממוצא אפריקאי.

עוד בנושא:
נבחרת צרפת חגגה עם האוהדים ובארמון האליזה
האתגרים של כל אלופי העולם: ראמי כבר הפסיד לטדי רינר
ארבעת הפורצים למגרש במהלך הגמר נכלאו ל-15 ימים

הגארד/פורוורד הנהדר של שארלוט ניקולא באטום קרא את כל הדברים, לקח אותם ללב ובחר להגיב באמצעות חשבון הטוויטר שלו בצורה קשה. "סליחה על השפה שלי, אבל כל אלה שאומרים 'ברכות לאפריקה על הזכייה בגביע העולם', לכו לבדוק את עצמכם (אני יותר מדי נחמד כי אני רוצה לכתוב דברים הרבה יותר נוראים אבל מפחד שילדים יקראו את זה). אני משחק בנבחרת הצרפתית מאז שאני בן 15, לובש בגאווה את המדים הלאומיים בכל קיץ פרט לקיץ שעבר. אני שר את ההמנון הלאומי בכל פעם ואני אחד מבין הצרפתים הבודדים ב-NBA. כן, אבא שלי ושם המשפחה שלי הם מקמרון, אבל אני נולדתי, גדלתי, התחנכתי ולמדתי לשחק כדורסל בצרפת. אני גאה להיות צרפתי. אני משחק בשביל הנוער בצרפת שרוצה להיות כמונו ולעשות את המדינה שלו גאה. אני גאה בזה וגאה באלופי העולם שלנו. ויו לה פראנס".

הטניסאי הוותיק ז'וליאן בנטו בן ה-36 צייץ מחדש סרטון וידאו מהתכנית האמריקאית "הדיילי שואו" בה בירכו את אפריקה על הזכייה במונדיאל עם אימוג'י של אצבע משולשת, אימוג'ים של הקאה ושל בחילה".

שחקן נבחרת צרפת ניקולה באטום. AP
כועס מאוד. באטום/AP

התגובה של ז'וליאן בנטו

בנז'מן מנדי הגיב לציוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully