וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי: "השחקנים הוכיחו חוסן מנטאלי, סומך עליהם"

20.7.2018 / 18:42

מאמן נבחרת העתודה דרוך לקראת המשחק נגד צרפת (שבת, 19:00, ספורט 5) במסגרת חצי גמר אליפות אירופה: "אנחנו רוצים לשחק יותר מהר". מירון רוינה: "מאמינים בעצמנו. יש התרגשות"

צילום: איגוד הכדורסל הישראלי

נבחרת העתודה של ישראל תנסה מחר (שבת) לעלות בפעם הרביעית בתולדותיה לגמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה, כשתפגוש את נבחרת צרפת (19:00, שידור ישיר בספורט 5). אחרי הניצחון הגדול על ספרד ברבע הגמר העניקו בנבחרת לשחקנים ערב חופשי בקמניץ, שם נערכת האליפות, והיום בצהריים ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק, כשלפני כן נערכה אסיפה בצוות המקצועי.

"הצרפתים בהחלט אחת היריבות החזקות באליפות, מצד אחד יש להם יתרון באתלטיות וסגל מאוד רחב, אבל יש לנו עליהם כמה יתרונות, בקטע של המהירות והגארדים. נגיע מוכנים", אמר המאמן אריאל בית הלחמי לקראת המשחק, "יש לנו ישיבה שנחליט מה אנחנו עושים, אנחנו צריכים לקחת אותם כמו שעשינו בשאר המשחקים, לצדדים החזקים שלנו, היא קבוצה שרוצה להאט את הקצב, ואנחנו מן הסתם רוצים לשחק יותר מהר. בשיא הכנות, אני לא נמצא בתוך הטירוף, אני מבין שבארץ קורה משהו, אבל אנחנו מנותקים, לפחות אני. התפקיד שלי זה לגרום לכולם להיות בפוקוס ולהתרכז במשחק הזה ולא בשום דבר אחר. השחקנים עד עכשיו הוכיחו חוסן ובגרות מנטאלית ואני סומך עליהם".

הסנטר מירון רוינה הוסיף: "מאוד מתרגשים לקראת המשחק מחר, הצרפתים נבחרת מצוינת. אנחנו מאמינים בעצמנו, נבוא לשמור חזק בהגנה ולתת הכל".

עוד בנושא
דני ענק: שנה אחרי הפריצה, תקרת הזכוכית של דני אבדיה רק גבהה
כוכבי העתיד - לא בליגת העל בעונה הבאה: העתיד הקרוב של שחקני העתודה
אריאל בית הלחמי: "אני נרגש מהשחקנים האלו, אנחנו שווים פה חצי גמר"

אריאל בית הלחמי, מאמן נבחרת העתודה, נבחרת ישראל. אתר פיב"א, אתר רשמי
"נגיע מוכנים". בית הלחמי עם השחקנים/אתר רשמי, אתר פיב"א

נבחרת צרפת הפתיעה בשלב רבע הגמר את נבחרת סרביה אחרי שלא הרשימה מתחילת האליפות. הקלע המוביל של הצרפתים הוא בתיסט צ'ופה, האיום העיקרי של צרפת מחוץ לקשת עם שתי שלשות מדויקות בממוצע למשחק ו-13.2 נקודות לערב. דיג דיווארה הוא הגיבור הנוכחי לאחר שקלע את שתי הקליעות החשובות מקו העונשין נגד סרביה, והוא נוטה לקחת לא מעט זריקות מהשדה באחוזים לא מחמיאים. האיום מתחת לסלים מגיע מהענק בסטיאן ווטייר מנאנסי (2.11) שרושם אחוזים גבוהים כי לא מרבה לצאת מאזור הצבע. ווטייר רושם עד כה באליפות ממוצעים של 7.8 נקודות ו-8.2 ריבאונדים לצד 1.2 חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully