וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי: "אני נרגש מהשחקנים האלו, אנחנו שווים פה חצי גמר"

19.7.2018 / 16:51

מאמן נבחרת העתודה פרגן לשחקניו לאחר הניצחון המרשים 75:98 על ספרד שהעלה את ישראל לארבע האחרונות באליפות אירופה. יובל זוסמן: "עשינו את זה כמו גדולים". צרפת מחכה בחצי הגמר במוצ"ש

צילום: איגוד הכדורסל הישראלי

הכדורסל הישראלי לא מצליח לספק הרבה רגעי נחת בשנים האחרונות, פרט לנבחרת העתודה. החבורה של אריאל בית הלחמי המשיכה היום (חמישי) במסע המופלא שלה באליפות אירופה לאחר שהביסה 75:98 את נבחרת ספרד ועלתה לחצי הגמר. יובל זוסמן, שהיה בין כוכבי העתודה שהגיעה עד לגמר בשנה שעברה, בלט עם 25 נקודות ומייקל בריסקר הוסיף 22 משלו.

היריבה הבאה של ישראל תהיה צרפת (מוצ"ש, 21:15) בדיוק כמו בטורניר הקודם. בשנה שעברה, זוסמן וחבריו העפילו לגמר, והם מקווים לעשות את זה גם הפעם. צרפת הפתיעה עם 59:60 דרמטי על סרביה בזכות קליעת עונשין מנצחת של דיאוורה, 1.4 שניות לסיום.

עוד בנושא
נבחרת העתודה העפילה לרבע גמר אליפות אירופה אחרי 63:72 על שבדיה
נבחרת העתודה הביסה 84:106 את יוון, דני אבדיה הצטיין
ניצחון בכורה לנבחרת העתודה באליפות אירופה, 48:95 על רומניה

אריאל בית הלחמי, מאמן נבחרת העתודה, נבחרת ישראל. אתר פיב"א, אתר רשמי
"ניצחון מהנה ומוצלח". בית הלחמי/אתר רשמי, אתר פיב"א

המאמן אריאל בית הלחמי היה מרוצה מהניצחון ואמר בסיום: "זה ניצחון מהנה, מוצלח. אני לא יודע כבר מה להגיד על השחקנים שלנו. אני חושב שאנחנו שווים פה חצי גמר ואני לא חושב שמה שעשינו זה בונוס, אנחנו עושים הכול ומרוויחים את הכול ביושר ולא צריכים להגיד שזה בונוס ודברים כאלה. אני חושב שמגיע לנו ואני פשוט נרגש מהשחקנים האלה ומההצגות האלה שהיו היום והיו גם נגד יוון".

על יובל זוסמן אמר המאמן: "אני הבטחתי לעצמי שאני לא הולך לדבר על שחקנים ברמה האישית. אני מבקש מכם להישאר בקו הזה. כל שחקן הוא חלק מהנבחרת, כל מי שקולע ועושה משחק טוב זה הרבה בזכות החברים שלו. העוצמה של הנבחרת זה החיבור בין השחקנים שעושה את ההבדל ואנחנו קבוצה. כל פעם כשמישהו בולט זה רק בזכות החברים שלו. כל שחקן יכול לעלות פה ולשנות ואני מקווה שגם בחצי הגמר נמצא את השחקנים שיעשו את ההבדל".

יובל זוסמן מצידו הוסיף: "שמחה גדולה, אני חושב שבאנו מאוד מוכנים. נלחמנו, האופי שלנו בכל הטורניר הוא להילחם. לא ויתרנו לרגע, ניסינו לא להוריד את הגז גם כשהובלנו ב-20-25 הפרש ארבע דקות לסיום, ואני חושב שעשינו את זה כמו גדולים. שיחקנו ביחד, זה הכי חשוב. היום ננוח, מחר נתרכז במשחק הבא שהוא חשוב מאוד ונקווה שיהיה טוב. נראה מי ינצח בין סרביה לצרפת. אני לא יכול להגיד על מי אני חושב, אבל מקווה שיהיה כמה שיותר טוב ונגיע כמה שיותר רחוק".

קפטן הנבחרת גיל בני אמר: "תחושה מטורפת, ידענו מה אנחנו שווים מההתחלה ואנחנו לא מתכוונים לעצור כאן. נבוא לחצי גמר לתת את הכול והשמיים הם הגבול. ניצחנו שמות גדולים? גם לנו יש שמות גדולים - מייקל בריסקר, זוסמן, אבדיה. אנחנו לא נחותים מאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully