וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה העפילה לרבע גמר אליפות אירופה אחרי 63:72 על שבדיה

אחרי ההצגה מול יוון, דני אבדיה הוליך את הנבחרת של בית הלחמי לעוד ניצחון משכנע עם 22 נקודות (8 מ-13 מהשדה) ו-8 ריבאונדים. היריבה ברבע הגמר בחמישי (14:30): נבחרת ספרד החזקה

דני אבדיה, נבחרת העתודה. FIBA, אתר רשמי
עוד הצגה בדרך לרבע הגמר. דני אבדיה/אתר רשמי, FIBA

נבחרת העתודה של ישראל עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר אליפות אירופה בדרג א' אחרי ניצחון בשמינית הגמר על הנבחרת המקבילה של שבדיה, 63:72. אחרי ההצגה מול נבחרת יוון, דני אבדיה הכישרון הגדול של הנבחרת שוב להט והעמיד שורה ססטיסטית של 22 נקודות (8 מ-13 מהשדה) ו-8 ריבאונדים. ישראל פתחה חזק מאוד את המשחק ולמעשה סגרה אותו ברבע הראשון עם 13:23. המשחק הזה הפך למשחק של חתול ועכבר כשהשבדים מנסים לחזור לתמונה, אך הנבחרת של בית הלחמי לא שמטה את היתרון וסגרה עניין עם ריצת 1:10 בתחילת הרבע הרביעי ועלתה ליתרן שיא של 18 נקודות, יתרון אותו היא לא שמטה.

ברבע הגמר שייערך מחר בצהריים (14:30) מצפה לנבחרת של בית הלחמי משוכה גבוהה בהרבה בדמותה של ספרד החזקה שניצחה היום את ליטא ותהיה פייבוריטית מול הבחורים בכחול.

עוד קלעו לישראל: מייקל בריסקר צלף שלוש שלשות ותרם 14 נקודות. גיל בני ויובל זוזמן הוסיפו 12 כל אחד ומיכאל מושקוביץ' שלט בצבע עם 11 ריבאונדים (6 נקודות). מירון רוינה וגבריאל צאצאשווילי הוסיפו 2 נקודות כ"א. אלייז'ה קלרנס המצוין ודוד צ'זראפוביץ' (6 מ-11 לשלוש) הוסיפו 18 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully