וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה הביסה 84:106 את יוון. היריבה בשמינית הגמר: שבדיה

אליפות אירופה: דני אבדיה (20 ו-7 ריבאונדים), גיל בני, יובל זוסמן ומירון רוינה (19 כ"א) הובילו את הנבחרת לניצחון גדול בקרב הישיר על המקום השני בבית. נמנע מפגש עם איטליה בשמינית הגמר

יובל זוסמן, נבחרת העתודה. FIBA, אתר רשמי
ניצחון גדול. יובל זוסמן/אתר רשמי, FIBA

נבחרת העתודה מתאוששת לאט לאט מההפסד האכזרי לגרמניה במחזור הראשון של שלב הבתים באליפות אירופה דרג א'. הערב (שני) הביסה הנבחרת של אריאל בית הלחמי 84:106 את יוון בקרב ישיר על המקום השני בבית ג', וסידרה לעצמה מפגש בשמינית הגמר עם נבחרת שבדיה, שסיימה שלישית בבית ד' אחרי הפסד לסרביה מוקדם יותר.

היה זה הניצחון השני של ישראל באליפות, אחרי שהביסה אמש את רומניה החלשה. באופן מעט מפתיע, גם המשחק מול היוונים שתמיד עושים חיים קשים לנבחרות ישראל בכל הגילאים, התפתח באופן דומה עם בליץ כבר במחצית הראשונה, שהסתיימה ביתרון 33 נקודות לישראל בעיקר בזכות יכולת טובה של מירון רוינה, גיל בני ודני אבדיה. במחצית השנייה, שהייתה לפרוטוקול בלבד והתנהלה על מי מנוחות כשהיוונים לא מסכנים את הניצחון הישראלי ולו לרגע, יובל זוסמן הוריד חלודה אחרי שני משחקים וחצי חלשים יחסית והציג יכולת משופרת.

דני אבדיה בן ה-17 סיים כקלע הבולט של ישראל עם 20 נקודות לצד 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות ב-23 דקות, גיל בני, יובל זוסמן ומירון רוינה הוסיפו 19 נקודות כל אחד, וגם בפן הקבוצתי הנבחרת הציגה אחוזי קליעה נהדרים (52 אחוזים משתי נקודות, 11 שלשות ב-61 אחוזים).

עוד קלעו לנבחרת: מיכאל מושקוביץ' 10, מייקל בריסקר ועידו שבת 6 כל אחד, עידו פליישר 5, יאיר קרביץ 2.

מאמן נבחרת העתודה של ישראל אריאל בית הלחמי. אתר פיב"א, אתר רשמי
נמנע מיריבה קשה יותר בשמינית הגמר. אריאל בית הלחמי/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully