וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: אנורתוזיס ורוני לוי הודחו במפתיע

אחרי המבוכה של אפואל ניקוסיה במוקדמות ליגת האלופות, הקבוצה של המאמן הישראלי סיימה את דרכה בעקבות הפסד 1:0 ללאצ'י האלבנית. נקבעו היריבות של מכבי תל אביב והפועל חיפה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ישראלי אחד כבר נמצא מחוץ למעגל המשחקים במוקדמות הליגה האירופית. זהו רוני לוי, שהודח הערב (חמישי) יחד עם אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית כבר בסיבוב המוקדמות הראשון של המפעל, לאחר הפסד דרמטי 1:0 באלבניה לקבוצת לאצ'י הצנועה. אנורתוזיס אמנם חזרה מפיגור וניצחה 1:2 במשחק הראשון, אך הפעם האלבנים כבשו בדקה ה-88 ורשמו העפלה מפתיעה בזכות שער החוץ.

רובן ראיוס ונוסא איגייבור פתחו בהרכב של המאמן הישראלי. ההדחה של אנורתוזיס מצטרפת למפלה של האלופה אפואל ניקוסיה, שהפסידה 3:2 בסיכום לסודובה הליטאית והודחה כבר בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את פרנצווארוש ועלתה לסיבוב השני
הפועל של סרביה: הכירו את רדניצ'קי, יריבתה הבאה של מכבי תל אביב
ולאדן איביץ': "השער של עטר היה מדהים". אבי ריקן: "לא זוכר הגרלה כל כך קשה"

רוני לוי מאמן אנורתוזיס פמגוסה. אתר רשמי
הדחה מהירה. רוני לוי/אתר רשמי

* רדניצ'קי הסרבית תהיה יריבת מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השני, לאחר שניצחה 0:1 במלטה את גזירה יונייטד משער של רדובאן פאנקוב והשלימה 0:6 בסיכום. המשחק הראשון יהיה בנתניה ביום חמישי הבא, הגומלין בסרביה.

* FH האיסלנדית תהיה יריבת הפועל חיפה בסיבוב המוקדמות השני, לאחר שסיימה ב-0:0 ביתי מול להאטי הפינית ועלתה בזכות ה-0:2 שהשיגה בחוץ בשבוע שעבר. המשחק הראשון יתקיים בחיפה ביום חמישי הבא (19:00) והגומלין באיסלנד שבוע לאחר מכן.

* היברניאן, ללא אופיר מרציאנו הפצוע, הייתה שותפה למשחק רב שערים באיי פארו, שם ניצחה 4:6 את NSI המקומית. אפה אמברוז, אקס מ.ס. אשדוד, כבש את השער הרביעי של הסקוטים, שכבשו שישייה גם במשחק הראשון (1:6) ובסיבוב הבא יפגשו את אסטרס טריפוליס היוונית.

* לך פוזנן הפולנית נמנעה מהפתעה רק בזכות שער של לוקאש טראלקה בדקה ה-95, שצימק ל-2:1 בחוץ מול גנדזאר הארמנית והעלה את פוזנן לשלב הבא אחרי 0:2 במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully