וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה העבירה את התקציב, גידי קאניוק מתקרב לחתימה

19.7.2018 / 17:44

סוכמו רוב הפרטים עם הקשר וההערכה כי יחתום בקרוב, במועדון העבירו את השחקנים החדשים. בעיות מונעות את קיום המשחק מול רוסטוב, הקבוצה תשחק מול רודש הקרואטית. ומה עם שבתאי?

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

מכבי פתח תקוה הודיעה היום (חמישי) כי העבירה את התקציב לעונת 2018/19. "כל השחקנים החדשים והישנים עברו בבקרת התקציבים", הודיע המועדון רשמית. כזכור, אתמול טענו בקבוצה כי בניגוד לשמועות, אין כל בעיות כלכליות המונעות את העברת הקבוצה בבקרה וכן בנוגע לצירופם של שחקנים חדשים. "זו ההוכחה הכי טובה לכך שאנחנו לא לחוצים למכור את מנור סולומון. הוא יימכר בקיץ בגלל הביקוש הרב, ולא בגלל בעיות שמונעות את העברת התקציב. העברת התקציב היא ההוכחה הכי טובה לכך", אמרו. סולומון עצמו מציג יכולת טובה במחנה. אבי לוזון הודיע לשחקן כי לא ינהל משא ומתן עם קבוצות ישראליות עד 1 באוגוסט.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
קובי מויאל מועמד למכבי פתח תקוה אם יובל שבתאי יעזוב
דאגה בהפועל תל אביב: "אם לא יגיע חיזוק לקישור, יהיה קשה להצליח"
ז'ורז' מאנג'ק הודיע: "מגיע למכבי חיפה בהשאלה לעונה אחת"
הפועל חיפה החתימה את גיא חדידה ואת גיא משפתי

שחקן מכבי פתח תקוה, גידי קאניוק. יוסי ציפקיס
מתקרב. גידי קאניוק/יוסי ציפקיס

גידי קאניוק מתקרב לחתימה. במועדון אישרו כי "הצענו לקאניוק חוזה לעונה אחת", ומרבית הפרטים כבר סוכמו. ההערכה כי הקשר יחתום בשבוע הקרוב ושכרו ינוע סביב 80 אלף דולר.

עדיין מופעל לחץ על גיא מלמד לסגור בקבוצה, למרות שהוא מעדיף לא לחזור.יובל שבתאי ממשיך להתאמן עם הקבוצה למרות שהוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות. חוזהו של הקשר, 360 אלף שקל בשנה, מקשה על המועדון להשתחרר ממנו. אם ישוחרר, הקבוצה תפנה לקובי מויאל

בנושא אחר: לאור בעיות בקיום המשחק מחר מול רוסטוב הרוסית, במועדון הוחלט לקיים משחק אימון אחר, מול רודש מהליגה הראשונה בקרואטיה. המשחק האחרון, מול סלביה סרייבו ביום שני, ייערך כמתוכנן. הקבוצה תשוב לישראל ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully