וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אם לא יגיע חיזוק לקישור, יהיה קשה להצליח"

האדומים עדיין במחנה האימונים בפולין, אבל בקבוצה כבר קיימת דאגה מחוסר איזון בסגל: "העונה שלנו תקום ותיפול על מרכז הקישור. זה עלול להיות קריטי מאוד אם לא נתחזק שם"

אתר רשמי

על אף העובדה שהפועל תל אביב רק החלה את העונה ואתמול (רביעי) שיחקה את משחקה הראשון העונה במחנה האימונים בפולין, כבר היום שחקנים מזהירים כי הקבוצה לא נבנתה בצורה טובה ואינה מאוזנת מספיק: "נכון שזו רק ההתחלה, אבל אם לא נביא חיזוק למרכז המגרש יהיה לנו קשה מאוד להצליח".

הדברים בעיקר נאמרו לאור כוונתו של קובי רפואה להתחזק בשחקן זר נוסף להתקפה. רפואה מחפש בימים אלה שחקן שיוכל לשחק מתחת לחלוץ למרות שבסגל האדומים לא חסרים כרגע שחקני התקפה. כמו כן, למרות שהמאמן התעקש על מהראן ראדי, בשלב זה הוא לא מחפש שחקן בתפקיד זה שיכול לעבות לו את מרכז המגרש. "העונה שלנו תקום ותיפול על מרכז הקישור. זה יכול להיות מאוד קריטי אם לא נתחזק שם".

בעוד הפועל תל אביב במחנה, בארץ פדרו גלבאן מנסה להגיע לסיכום עם המועדון על עזיבתו. גלבאן כבר בימים אלה עובד עם עורך דינו אייל יפה על פנייה למוסדות פיפ"א אם הפועל תמשיך באי כיבוד חוזהו. חשוב לציין כי האדומים טוענים כי הסיכום בעל פה עם שהגיעו עם גלבאן משחרר אותם מחוזהו. בכל מקרה, האדומים שלחו היום מכתב לעו"ד יפה שבו הם מצהירים שאם השחקן יתחייב כי לא יתבע את המועדון הוא יהיה רשאי לחזור ולהתאמן עם הקבוצה. בשעה זאת אמור פדרו גלבאן להיפגש עם המנכ"ל רובי רגב בניסיון להגיע לאיזשהי פשרה בין הצדדים.

עוד בנושא:
הפועל תל אביב עומדת להיתבע שוב על ידי פיפ"א?

שחקני הפועל תל אביב אוראל דגני, אדי גוטליב חוגגים. פייסבוק רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
לא שקט בהפועל תל אביב/אתר רשמי, פייסבוק רשמי הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully