וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הייתי קרוב לשתי קבוצות NBA, לא הופתעתי מההחלטה של לברון ג'יימס"

מאמן אולימפיאקוס דיבר ברוסיה על הקיץ העמוס ("הייתי חסר מזל, לא הצלחתי לחזור ל-NBA"), המעבר של כוכב קליבלנד ללייקרס ("שם המותג שלו יהיה חזק יותר") וגם על קבוצתו החדשה ובנו

עריכת וידאו: מתן חדד

לאחר שמונה רשמית להיות מאמנה החדש של אולימפיאקוס, דיוויד בלאט העניק ראיון לתקשורת הרוסית, ובו התייחס לקיץ שעבר עליו, הציפיות מהעונה הקרובה וגם להחלטתו של לברון ג'יימס לעזוב את קליבלנד לטובת לוס אנג'לס לייקרס.

על הניסיון לחזור לליגה הטובה בעולם והבחירה באולימפיאקוס אמר המאמן הישראלי: "לא אכחיש שניסיתי לחזור ל-NBA ולא הצלחתי. היו לי ארבעה ראיונות, ובשני מקרים היה נדמה שאני קרוב לקבל את הג'וב, אבל בחרו במאמנים אחרים. לא אנקוב בשמות סציפיים. הייתי חסר מזל, אבל זה בסדר. באתי לאולימפיאקוס כי היה לי חשוב להמשיך לאמן ולהילחם על התארים הכי חשובים. יש לנו אפשרות לבנות פה קבוצה טובה מאוד ולחלום בגדול. התכנית היא לבנות קבוצה צעירה יותר, מהירה יותר, שתשחק כדורסל מודרני יותר".

בלאט נשאל על העזיבה את דרושאפקה והשמועות על חתימה אפשרית בצסק"א והשיב: "היו לי שנתיים מיוחדות מאוד בטורקיה, זה היה תענוג גדול. צסק"א? זה לא נכון. לא דיברתי עם הנהלת הקבוצה. שמעתי את השמועות, אבל אלה מעשיות. הרבה קבוצות באירופה התעניינו בי, אבל ברגע שהסכמתי לאולימפיאקוס, אין טעם לדבר על זה".

עוד בנושא:

בלאט: "אולימפיאקוס היא הקבוצה היחידה שניהלתי איתה מו"מ". טימה חתם
יורוליג: אקסל טופאן חתם באולימפיאקוס, דניאל האקט בצסק"א

– דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
מביט קדימה. בלאט/GettyImages

על המעבר של לברון ללייקרס אמר האיש שאימן אותו בקליבלנד: "לדעתי זו החלטה הגיונית, כלל לא הופתעתי ממנה. זה שילוב של כמה דברים. קודם כל ההיסטוריה של המועדון, שמושך המון שחקנים גדולים. להיות לייקר זה תמיד כבוד גדול. דבר שני, זה קשור בסגנון החיים - מזג האוויר, הוליווד, התקשורת. דבר שלישי, זה שוק ענק. בלייקרס לברון יוכל לנצל את המותג שלו עוד יותר".

ולבסוף, על בנו תמיר שחתם בהפועל ירושלים אמר: "עזרתי לקריירה שלו להתפתח בכיוון הנכון. באליפות אירופה לעתודה בקיץ שעבר הוא אולי היה השחקן הכי טוב בטורניר. הוא יכול להיות שחקן ברמה גבוהה באירופה".

עוד באותו נושא

בלאט: "אולימפיאקוס היא הקבוצה היחידה שניהלתי איתה מו"מ". טימה חתם

לכתבה המלאה
מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
צעד הגיוני. בלאט ולברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully