וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אולימפיאקוס היא הקבוצה היחידה שניהלתי איתה מו"מ". טימה חתם

המאמן נחת ביוון לקראת פתיחת האימונים, הצהיר ש"הקבוצה צריכה לחשוב איך זוכים בכל התארים, כולל ביורוליג" והודה ש"המטרה היא לבנות קבוצה יותר אתלטית". הפורוורד הלטבי הצטרף

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
לא חושש לצאת בהצהרות. בלאט/GettyImages

הפרק החדש בקריירה של דיוויד בלאט נפתח אמש (שלישי) רשמית. המאמן הישראלי-אמריקאי נחת ביוון לקראת פתיחת האימונים של אולימפיאקוס, והתקבל בשדה התעופה על ידי כמה אוהדים ומספר מצומצם של עיתונאים. "האמת היא שאולימפיאקוס הייתה הקבוצה היחידה שניהלתי איתה משא ומתן", חשף בלאט לכלי התקשורת במקום. "ההחלטה להצטרף למועדון הייתה מאוד קלה, כי אולימפיאקוס זה מועדון ענק עם מסורת ארוכה ומפוארת. אני מרגיש בר מזל להצטרף לארגון כזה".

בלאט סירב להתייחס לאולימפיאקוס כאל ברירת מחדל, למרות שהודה לפני כמה חודשים שמטרתו העיקרית הייתה לחזור ל-NBA, מה שלא צלח. "התראיינתי לכמה משרות ושמחתי לראות שעדיין מביעים בי עניין. בסופו של דבר לא קיבלתי מה שרציתי, אבל אני מת כבר להתחיל לעבוד באולימפיאקוס".

בלאט הציב מטרות גבוהות למדי וכשנשאל האם זכייה ביורוליג היא אחד היעדים השיב ש"כשאתה מגיע למועדון כמו אולימפיאקוס, אתה בהחלט מכוון לזכות בכל התארים האפשריים". בנוסף הוא התייחס לתפקידו שהוא מייעד לכוכב הגדול ואסיליס ספאנוליס, שמעט דעך בעונה החולפת. "ואסיליס היה כוכב ענק בכדורסל האירופי וברור לכולם שהוא המנהיג של הקבוצה הזאת. יחד עם זאת, אחד הדברים שהפכו אותו לכל כך גדול זאת ההבנה שהוא זקוק לעוד שחקנים טובים לצידו".

בלאט ציין אמש שהוא רוצה "להפוך את אולימפיאקוס לקבוצה יותר נמרצת, אתלטית וצעירה", ואכן החתים עד כה מספר שחקנים צעירים וקופצניים. אמנם המהלכים הראשונים של אולימפיאקוס בקיץ היו החתמת ספאנוליס וקוסטאס פפניקולאו על חוזים חדשים, אבל לאחר מכן הצטרפו נייג'ל וויליאמס-גוס, סשה וזנקוב, זאק לידיי מהפועל גלבוע/גליל, אקסל טופאן מז'לגיריס קובנה והיום גם הפורוורד הלטבי המצוין יאניס טימה, שעזב את באסקוניה במפתיע וחתם מיידית בשורות הקבוצה היוונית.

בלאט יצרף ככל הנראה עוד זר אחד, שעל פי דיווחים עשוי להיות הגארד ג'סטין קובס, שהוביל את לה מאן לאליפות צרפת בעונה החולפת עם 14 נקודות ו-5.9 אסיסטים למשחק.

זאק לידיי שחקן גלבוע/גליל. ברני ארדוב
אולימפיאקוס משנה קונספציה. זאק לידיי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully