וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס אוקסלייד צ'מברליין צפוי להחמיץ את רוב העונה הבאה

מאמן ליברפול יורגן קלופ עידכן בנוגע למצבו של הקשר הפצוע, וסיפר שאם יחזור לשחק לפני תום העונה זה ייחשב כ"בונוס": "אוקס יתעסק בשיקום והחלמה. חשוב שהוא לא ימהר לחזור"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

מאמן ליברפול, יורגן קלופ, סיפק הערב (רביעי) עדכון בקשר למצבו הרפואי של אלכס אוקסלייד צ'מברליין. המאמן הגרמני סיפר שהקשר צפוי להחמיץ את רוב עונת 2018/19, ואף סיפר שאם יספיק לשחק לפני תום העונה זה ייחשב כ"בונוס". כזכור, אוקסלייד צ'מברליין סבל מפגיעה בברכו במשחק חצי גמר ליגת האלופות נגד רומא בעונה שעברה, סיים את העונה ואף החמיץ את המונדיאל. האדומים החליטו להוציא הודעה בנושא במטרה להפחית את הלחץ על השחקן, ולתת לאוהדים זמן החלמה משוער.

הקשר בן ה-24 עבר ניתוח שהוגדר כמוצלח וכעת מתחיל בתהליך החלמה לא פשוט. "אוקס יתעסק בעונה הקרובה בשיקום והחלמה", אמר יורגן קלופ, שהמשיך: "ידענו שזה מה שיקרה מהיום שהוא נפצע. זאת פציעה קשה מאוד, אבל הוא בחור חזק. רצינו לתת לכולם מידע לגביו. אנחנו מתכוננים לעונה הקרובה בלעדיו, ואם הוא ישחק זה יהיה בונוס. חשוב שהוא לא ימהר לחזור ויקח את הזמן. הוא בחור עם אישיות נהדרת שהפך למאוד אהוב כאן. הוא נכנס ללב של כולם ואנחנו מצפים לרגע בו הוא יוכל לחזור לפעילות".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ליברפול סיכמה עם רומא על רכישתו של אליסון בסכום שיא של 75 מיליון יורו
מאוריציו סארי: "מוכן לתת הכל בתמורה לזכייה בתואר עם צ'לסי"

שחקן ליברפול אלכס אוקסלייד צ'מברליין, יורגן קלופ. AP
תקופת החלמה לא פשוטה. אוקסלייד צ'מברליין עם קלופ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully