וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "יש כאן שינוי מרענן אחרי שש שנים שהיינו עם אותו צוות"

18.7.2018 / 19:33

קשר מכבי תל אביב דיבר על השינוי בצוות המקצועי לקראת פרנצווארוש (ה', 19:45, ספורט 1): "כולנו מודעים לחשיבות המשחק ולחשיבות ההצלחה באירופה". איביץ': "בטוח שהאוהדים יתמכו בנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שביצעה עוד חיזוק והחתימה רשמית את צ'יקו אופואדו, מכבי תל אביב ערכה הערב מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין מול פרנצווארוש בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית (ה', ספורט 1, 19:45, 1:1 במשחק בהונגריה). אופואדו, שעדיין לא יכול לשחק מול ההונגרים, ערך בהמשך הערב אימון ראשון במדי הצהובים. ולאדן איביץ' צפוי לערוך שינוי אחד מהותי בהרכב שלו מחר, כאשר אלירן עטר שכבש את שער השוויון במשחק הראשון, צפוי לפתוח בחוד במקום וידאר קיארטנסון.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דור פרץ, אייל גולסה, אבי ריקן, דור מיכה, אלירן עטר, ארון שוינפלד.

עוד בנושא:

החוזה של צ'יקו אופואדו במכבי תל אביב: מיליון יורו נטו לשנתיים
מגן פרנצווארוש: "מכבי תל אביב בקושי הגיעה מולנו למצבים, נעבור אותם"
צ'יקו אופואדו חתם לשנתיים במכבי תל אביב, מנספורד: "הישג נהדר לכולנו"

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
דור מיכה/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' אמר במסיבת העיתונאים: "מחר יהיה משחק קשה, בשבילי כל משחק הוא קשה ואנחנו מתכוננים לכל משחק ב-100%. זה המשחק השני של העונה ומול אותה קבוצה. אנחנו רוצים לנצח ולעלות לשלב הבא. יש לנו שישה שחקנים זרים ואם נעשה שינויים ניידע אתכם, עכשיו יש לנו שישה זרים ונמשיך לעבוד איתם". על פרנצווארוש אמר הסרבי: "סיימנו ב-1:1 במשחק הראשון, אנחנו יכולים להיות מרוצים מהתוצאה. עבדנו השבוע, אנחנו מכירים טוב יותר את היריבה ויש לנו יותר מידע עליהם כמו שלהם עלינו. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מההתחלה עד הסוף. אני לא יודע כמה כרטיסים נמכרו, אבל אנחנו יודעים וקיבלתי מידע על האוהדים של מכבי תל אביב. האוהדים הם כמו שחקן נוסף ואני בטוח שאלה שיגיעו יתמכו בשחקנים וייתנו הכול מהשנייה הראשונה כדי שננצח. אני חיובי, כולנו.

קשר הצהובים דור מיכה אמר: "כולנו מודעים לחשיבות של המשחק מחר, אנחנו צריכים להצליח באירופה גם השנה. פה עם הקהל שלנו בבית שלנו זה יהיה סיפור אחר לגמרי. ציפיות זה דבר שהוא תמיד טוב ומוציא ממני יותר. יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים וטובים כאן ואני חלק מהפאזל הזה. קשה להגיד במה איביץ' שונה מג'ורדי. זה שינוי מרענן אחרי שש שנים שהיינו עם אותו צוות. יש חיבור מצוין עם הצוות החדש וזה נראה טוב בינתיים. לא היינו רחוקים מלזכות באליפות. ברור שהמטרה הכי גדולה שלנו היא להחזיר את האליפות לפה. גם בעונה שעברה היה לנו בסיס טוב מאוד ואני אופטימי מאוד לקראת העונה הקרובה בגלל החיזוק. אני חושב ששכטר תוספת כוח גדולה מאוד. כולכם מכירים אותו ויודעים מה הוא יכול לתרום לנו. גם שני הספרדים עושים רושם טוב מאוד. ממה שאנחנו רואים כרגע, יש חיבור טוב מאוד. אנחנו מבינים את הדרישות של המאמן, אבל אני לא חושב שיש שיטה אחת איתה נרוץ כל העונה. אני משוכנע שנדע להיות גמישים. יש הבנה וחיבור טוב עם הצוות. המשחק הראשון מול פרנצווארוש היה שקול, הם קיבלו דחיפה מהקהל ואני מאמין שפה יהיה סיפור אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אימון בכורה אצל איביץ'. צ'יקו אופואדו/יוסי ציפקיס

ההונגרים מגיעים למפגש כשהם משוכנעים שיש ביכולתם לעבור את הצהובים. המאמן הגרמני תומאס דול אמר שהסיכויים נוטים לטובת מכבי תל אביב, אבל שיש לקבוצה שלו את הכלים להפתיע. החלוץ והקפטן דניאל בודה עשוי לקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של החלוץ האיסלנדי קיארטן פינבוגאסון.

הרכב משוער: דנש דיבוס, גרגו לוברנצ'יץ', מיחה בלאז'יץ', אברהם פרימפונג, אנדרה בוטקה, סטפן ספירובסקי, פרננדו גוריארן, רולאנד וארגה, דוידה לנזפאמה, לוקאץ' בולה, דניאל בודה.

שרן ייני מכבי תל אביב עם איתן טיבי. יוסי ציפקיס
מצב רוח טוב באימון מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים לקראת פרנצווארוש. יוסי ציפקיס
איביץ' במסיבת העיתונאים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully