וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב לחזור מפרישה: "קרלוס גרסיה על סף חתימה בבדאלונה"

בקטאלוניה מדווחים שהבלם בן ה-34, ששימש בעונה שעברה עוזר מאמן מכבי תל אביב, בדרך להצטרף לקבוצה מהליגה השלישית בספרד בתור שחקן: "נותרו רק כמה פרטים אחרונים עד לחתימה"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שנה בלבד אחרי שהודיע על פרישה והצטרף לצוות המקצועי של מכבי תל אביב בתור עוזר מאמן, קרלוס גרסיה ככל הנראה חוזר למגרשים כשחקן. העיתון הקטלאני "אל מונדו דפורטיבו" דיווח הבוקר (רביעי) שהבלם בן ה-34 קרוב לחתימה בבדאלונה מהליגה השלישית בספרד, וש"רק כמה פרטים בירוקרטיים אחרונים מונעים את החתימה הרשמית".

בדיווח נטען שגרסיה חיפש קבוצה בכירה יותר, אולם אחרי שנה שלמה בה היה מחוץ למגרשים לא מצא כזו ולכן בחר בקבוצה הקטלאנית הצנועה, שבונה את עצמה מחדש ושואפת להעפיל בשנים הקרובות לליגה הבכירה בספרד. אם אכן יחתום זו תהיה התחנה השביעית בקריירה של גרסיה כשחקן.

הוא החל את הקריירה באספניול, הושאל לאחידו הספרדית בעונת 2004/05, עבר לאלמריה בה שרד במשך שבע שנים, הושאל בשנית לבטיס, ומשם המשיך לארבע עונות רצופות במכבי תל אביב בין 2012 ל-2016, במהלכן זכה בשלוש אליפוית, גביע המדינה וגביע הטוטו. קבוצתו האחרונה בתור שחקן הייתה אלניאספור מהליגה השנייה בטורקיה.

עוד בנושא

מגן פרנצווארוש: "מכבי תל אביב בקושי הגיעה מולנו למצבים, נעבור אותם"
צ'יקו אופואדו חתם לשנתיים במכבי תל אביב, מנספורד: "הישג נהדר לכולנו"
סוהיל ארמלי צפוי להיכלל בעסקת שתנחית את מאור קנדיל במכבי תל אביב

עוזר מאמן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה. מגד גוזני
פניית פרסה. קרלוס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully