וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר נחת בהולנד. ההפתעה במחנה של מכבי חיפה: היכולת של מאבוקה

18.7.2018 / 10:38

הבעלים הגיע אתמול (שלישי) והצטרף לשחקנים בבית המלון. במועדון מקווים לסגור את עסקת מאנג'ק שמתקרב, ואז יוחלט האם להביא שחקן כנף זר במקום קאיו או דוס סנטוס. המגן מרשים: "הולך ומשתפר"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: תומר לוי

בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, נחת אתמול (שלישי) במחנה האימונים של הקבוצה בהולנד. שחר הגיע למלון ופגש את השחקנים והיום הוא צפוי לשוחח איתם לקראת צמד המשחקים מול ספרטה רוטרדם (16:55) ו-RKC וואלוויק (18:55). פרד רוטן ערך עד כה אסיפות קצרות לפני המשחקים בהם פרסם את ההרכב, אך לא אסיפות טקטיות ארוכות. ההערכה היא שלאחר צמד המשחקים היום הוא יערוך אסיפה מסכמת, ארוכה יותר.

בחיפה אישרו כי הגישו הצעה לספרטה פראג עבור ז'ורז' מאנג'ק, אך עדיין אין הסכמות בין המועדונים. עד תחילת השבוע לא הוגשה הצעה לצ'כים. במועדון טוענים כי ינסו לסכם את העסקה עד תחילת השבוע ואז יוחלט, ככל הנראה, לצרף גם שחקן כנף במקום קאיו או אליסון דוס סנטוס.

מי שבולט ומפתיע לטובה במחנה הוא המגן ארנסט מאבוקה. בחיפה סיפרו כי הוא אחד המצטיינים במחנה. "נראה שהוא הולך ומשתפר", אמרו במועדון - שם מקווים ששיתוף הפעולה בינו לבין מיכיל קראמר יצליח. "כמו בליגה הוא מגביה המון כדורים לרחבה. בשביל זה הבאנו את קראמר. משחק הראש שלו הוא יתרון גדול עבורנו".

עוד בנושא
מבית"ר ירושלים לבני סכנין: קלאודמיר סיכם על חוזה לשתי עונות
הפועל באר שבע: מיהאי קורהוט סיכם את תנאיו באנורתוזיס
לאנדרו: "מכבי תל אביב בקושי הגיעה מולנו למצבים, נעבור אותם"

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. ברני ארדוב
פגש את השחקנים. שחר/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully