וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר: "רציתי לשחק עונה אחת בישראל, עכשיו אני מפנטז על ה-NBA"

הפורוורד/סנטר בן ה-35 שומר על כושר בליגת 3X3 והתראיין בארה"ב: "הגוף שלי חזר להרגיש טוב בזמן האחרון, אז אני רוצה לחזור ל-NBA". סטודמאייר טען כי יש כבר מגעים עם כמה קבוצות

ברני ארדוב

אמארה סטודמאייר ממשיך לחלום על ה-NBA. הפורוורד/סנטר בן ה-35, ששיחק בהפועל ירושלים בעונת 2016/17, התראיין הערב (שלישי) ל-TMZ ספורט ודיבר על כך שהוא עדיין מפנטז על חזרה לליגה הטובה בעולם, רצון עליו הוא מדבר רבות לאחרונה. כזכור, לאחרונה הפועל ירושלים הודיעה כבר שהחתימה את סטודמאייר שהכחיש ואמר שהוא רוצה לשחק ב-NBA. עם זאת, בהפועל ירושלים מאמינים שאם לא ימצא קבוצה בליגת הכדורסל האמריקאית, הוא יחתום שם בכל זאת.

עוד בנושא:
גל הראל על פרשת אמארה סטודמאייר: "הייתי פזיז"
אמארה סטודמאייר: "רוצה לחזור לשחק, אולי ב-NBA"

סטודמאייר, ששומר על כושר בליגת שלושה על שלושה, אמר: "המטרה שלי היא כמובן לחזור ל-NBA, זה הרצון שלי, בשביל זה אני עובד, על זה אני מפנטז והליגה של שלושה על שלושה היא פלטפורמה נהדרת בשבילי כדי לשמור על כושר. אני מתאזר בסבלנות עכשיו ושומר על עצמי בכושר כדי שאהיה מוכן כשהזמן הנכון יגיע". אמארה גם טען שכבר היו שיחות עם כמה קבוצות מה-NBA.

בראיון נוסף למיאמי הראלד אמר סטודמאייר: "הגוף שלי התחיל להרגיש טוב לאחרונה אז חשבתי שזה הזמן לחזור ל-NBA. פרשתי בשלב מוקדם כדי לחיות מחוץ לארצות הברית. תמיד רציתי לחיות שנה אחת בישראל. פרשתי מוקדם כדי להשיג את זה, אבל אחרי שהשגתי את זה, אני רוצה לחזור ל-NBA". סטודמאייר ציין כי הוא מוכן לספק לקבוצה 20-15 דקות בתפקיד קטן. בעונה האחרונה שלו ב-NBA העמיד הפורוורד/סנטר ממוצעים של 5.8 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק במיאמי.

אמארה סטודמאייר, מבעלי הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
רוצה לחזור ל-NBA. סטודמאייר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully