וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "רוצה לחזור לשחק כדורסל, אולי ב-NBA"

8.7.2018 / 20:02

הפאוור פורוורד/סנטר בן ה-35 פרסם סרטון, בו אמר בעברית שהוא מעוניין לחזור לשחק כדורסל בליגה הטובה בעולם. בהפועל ירושלים משוכנעים שאם לא ימצא קבוצה, הוא יחתום אצלם

ברני ארדוב

אמארה סטודמאייר פרסם היום (ראשון) סרטון בסטורי שלו באינסטגרם. הפאוור פורוורד/סנטר בן ה-35 צילם את הסרטון כשהוא באולם כדורסל ואומר בעברית רצוצה: "אני רוצה לחזור לשחק כדורסל, אולי ב-NBA, אני רוצה לשחק כדורסל". כזכור, בהפועל ירושלים מעוניינים מאוד להחזיר אותו לקבוצה אחרי ששיחק שם ב-2016/17 ואף הוציאו בשבוע שעבר הודעה לפיה הוא כבר חתם שם רק כדי להתנצל עליה מאוחר יותר ולהודיע שזה עוד לא סגור.

כפי הנראה, סטודמאייר עצמו ביקש מהפועל ירושלים להוריד את ההודעה כיוון שהוא פחד שהיא תפגע בסיכויים שלו למצוא קבוצה בליגה הטובה ביותר בעולם. בהפועל ירושלים עדיין משוכנעים שסטודמאייר ישחק בקבוצה בעונה הבאה אם לא ימצא קבוצה ב-NBA. האמריקאי בן ה-35, נבחר כבחירה תשיעית בדראפט 2002 ומאז שיחק בפיניקס, ניו יורק ניקס, דאלאס ומיאמי וב-2016/17 היה חלק מהפועל ירושלים ואף זכה איתה באליפות. סטודמאייר נבחר בעבר שש פעמים למשחק האולסטאר של ה-NBA וגם לקבוצת השנה ב-2007 והיה חלק מקבוצה מצוינת בפיניקס שהגיעה עד לגמר המערב ב-2009/10 כשהם מפסידים שם 4:2 ללייקרס שהמשיכה לזכייה באליפות באותה עונה.

שחקן הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
יחזור למדים האדומים? סטודמאייר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully