וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: תיקו להפועל חיפה, ניצחונות לנתניה, קרית שמונה ואשדוד

מחזיקת הגביע סיימה ב-1:1 מול זולטה וארחם, גנסארי כבש. סבע שותף לראשונה בהכנה כשנתניה גברה 0:2 על ושאש, 0:1 לקריה על שיופוק ו-1:3 לאשדוד על טריגלב. הפסדים למכבי פתח תקוה ורעננה

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד
קלינגר: "עברנו כמה טלטלות ברמה החברתית במחנה, אבל לשמחתי השחקנים התגברו על זה וחזרו למסלול די מהר. נקווה שנמשיך להשתפר ועד יום חמישי הבא נגיע בכושר הכי טוב למשחק באירופה"

אחרי ההפסדים לאוסטנד וגם לאלופה קלאב ברוז', הפועל חיפה קיימה הערב (שלישי) משחק הכנה נוסף מול יריבה בלגית במחנה האימונים בהולנד, וסיימה ב-1:1 מול זולטה וארחם. ראדו גנסארי המולבדי העלה את מחזיקת הגביע ליתרון כבר בדקה הרביעית, אבל הבלגים השווה בדקה ה-33.

גילי ורמוט שימש כקפטן לאחר עזיבתו של עדן בן בסט, בעוד גל אראל הפצוע לא נכלל בסגל. גיא משפתי הנבחן פתח כמגן ימני במקום דור מלול הסובל מרגישות. החלוץ היווני תנאסיס פפאזוגלו הותיר רושם חיובי וימשיך להיבחן.

המאמן ניר קלינגר אמר בסיום: "משחק בקצב גבוה נגד קבוצה מצוינת, החמצנו ניצחון בדקות האחרונות עם החטאה של מאמון קשוע באחד על אחד. היה מחנה טוב מאוד בתנאים מצוינים. בחרנו משחקי אימון מאוד חזקים מול יריבות איכותיות, מה שעזר לנו להיכנס מהר יותר לכושר משחק. עברנו כמה טלטלות ברמה החברתית במחנה, אבל לשמחתי השחקנים התגברו על זה וחזרו למסלול די מהר. נקווה שנמשיך להשתפר ועד יום חמישי הבא נגיע בכושר הכי טוב למשחק באירופה. יש לנו לקחים מהמחנה ונפיק אותם לקראת המשחקים באירופה".

ההרכב שפתח: רן קדוש, גיא משפתי, ניסו קפילוטו, ריסטו מיטרבסקי, חן דילמוני, רסמוס סיוסטדט, רועי שוקרני, מקסים פלקושצ'נקו, גילי ורמוט, ראדו גנסארי, אלי אלבז.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עכשיו זה רשמי: צ'יקו אופואדו חתם לשנתיים במכבי תל אביב
התקדמות בעסקת עידן ורד. דיווח: מאנג'ק אמור להצטרף בקרוב למכבי חיפה

גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה. דוברות הפועל חיפה, אתר רשמי
הקפטן החדש. גילי ורמוט/אתר רשמי, דוברות הפועל חיפה
אלישע לוי: "הקבוצה עדיין לא שלמה ואנחנו נעשה את ההכנה המקסימלית כדי להגיע לפתיחת משחקי גביע הטוטו בצורה הטובה ביותר"

*** מכבי פתח תקוה ערכה היום את המבחן הראשון שלה במחנה האימונים באוסטריה, כשהפסידה 1:0 לרובין קאזאן הרוסית, לה כבש איגור קונובאלוב עם טיל לחיבורים בדקה ה-26. המשחק הוא הראשון מבין שלושה שתערוך עד שתשוב ארצה ביום שלישי. ביום שישי תשחק הקבוצה מול רוסטוב ובשני תנעל את המחנה במשחק אימון מול סלביה סרייבו. אלישע לוי אמר בסיום: "זה משחק ראשון מבין שלושה. היו דברים טובים והיו פחות, משחקי האימון הם כלי להכין את השחקנים בצורה טקטית ומנטלית. הקבוצה עדיין לא שלמה ואנחנו נעשה את ההכנה המקסימלית כדי להגיע לפתיחת משחקי גביע הטוטו בצורה הטובה ביותר".

ההרכב שפתח: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, נאור פסר, רומאריו פירס, דידייה ברוסו, מוחמד סרסור, מנור סולומון, יוסי בניון, לידור כהן.

עוד שותפו: עומר דנינו, יובל שבתאי, תאי בריבו, גל שיש, פאדי זיידאן, דניאל כהן, לירן רוטמן, תומר בנבנישתי, איתי טאקו, עידן אדהנני, יוסי גינזבורג.

*** מכבי נתניה רשמה ניצחון שלישי במחנה האימונים שלה בהונגריה, לאחר שגברה 0:2 על ושאש המקומית. דיא סבע שיחק 45 דקות כמחליף, אחרי שלא שותף בשני המשחקים הקודמים. דידייה קוגבניה ויונס מלדה בישלו זה לזה: קוגבניה כבש בדקה ה-17, מלדה עשה את זה בדקה ה-62.

ההרכב שפתח: דני עמוס, ויקי כחלון, דודי תירם, דולב אזולאי, דודי טויטו, ניקו אולסק, יניב בריק, אביב אברהם, סם וורנר, דידייה קוגבניה, יונס מלדה.

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה הציעה לקאניוק חוזה לעונה. ניסיון לשכנע את מלמד לחזור

לכתבה המלאה
תנאסיס פפאזוגלו נבחן הפועל חיפה. דוברות הפועל חיפה, אתר רשמי
ימשיך להיבחן בהפועל חיפה. תנאסיס פפאזוגלו/אתר רשמי, דוברות הפועל חיפה

*** עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את שיופוק מהליגה השנייה בהונגריה, במסגרת מחנה האימונים שלה בסלובקיה. נייג'ל האסלביינק הכריע את המשחק בדקה ה-48, אחרי כדור רוחב של שמעון אבוחצירה. במשחק הראשון שלה הפסידה הקבוצה של חיים סילבס 1:0 לניטרה הסלובקית. ביום שישי תשחק קרית שמונה מול גירמוט, גם היא מהליגה השנייה בהונגריה.

*** הפועל רעננה קיימה משחק אימון בגדנסק, פולין, מול אסטרס טריפוליס היוונית והפסידה לה 2:1. את השער לזכות הקבוצה של מנחם קורצקי כבש בדקה ה-25 האורוגוואי מרטין אלאניס. מרטין רולה השווה בפנדל אחרי שלוש דקות, ואת השער הניצחון של היוונים כבש קוסטאס ציליאנידיס בדקה ה-49.

*** מ.ס. אשדוד ניצחה 1:3 את טריגלב הסלובנית במשחק השני שלה במחנה האימונים, אחרי 0:2 על בראבו לפני יומיים. הסלובנים הוליכו מפנדל בדקה ה-13, אבל דן ביטון השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-38, הנבחן שגיא דרור השלים את המהפך בדקה ה-72 ועל אקורד הסיום בדקה ה-90 היה חתום דור גלילי, שכבש גם במשחק הקודם. אליקו באלה הנבחן, שחקן הפועל עכו בעונה שעברה, פתח בהרכב של בלגויה מילבסקי.

ההרכב שפתח: יואב ג'רפי, טום בן זקן, בן אל אדרי, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', לאונרד אווסו, יובל יעקובוביץ', חן עזריאל, דן ביטון, אליקו באלה, מאוריסיו.

שחקן עירוני קרית שמונה, נייג'ל האסלביינק. סוכנות ג'יני
כבש מקרוב. נייג'ל האסלביינק/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully