וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת העתודה הפסידה לגרמניה 60:59

14.7.2018 / 23:12

הנבחרת של אריאל בית הלחמי הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי ליתרון בשניות הסיום, אבל שלשה של ריצ'רד פראודנברג על הבאזר סידרה למארחת הטורניר ניצחון. בראשון: משחק חשוב נגד רומניה

שחקני נבחרת העתודה של ישראל לפני המשחק נגד גרמניה. אתר פיב"א, אתר רשמי
הייתה קרובה, אבל לא מספיק. נבחרת ישראל/אתר רשמי, אתר פיב"א

נבחרת העתודה של ישראל פתחה היום (שבת) את דרכה באליפות אירופה לנבחרת עתודה בחמינץ, גרמניה, עם הפסד 60:59 דרמטי לנבחרת גרמניה המארחת. הנבחרת הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי ליתרון בשניות הסיום, אבל שלשה של ריצ'רד פראודנברג על הבאזר סידרה לגרמנים ניצחון.

הנבחרת אותה מאמן אריאל בית הלחמי הגיעה לאליפות בתור סגנית אלופת אירופה, ובתור זאת שתארח את האליפות בשנה הבאה. מחר הנבחרת תפגוש את רומניה ובעוד יומיים את יוון. כל הנבחרות מעפילות לשלב שמינית הגמר, שייצא לדרך ביום רביעי, והמטרה היא לסיים במקום גבוה על מנת להצטלב מול אחת מהנבחרות הפחות טובות.

קלעו לנבחרת ישראל: מייקל בריסקר 13 נקודות, דני אבדיה 10 (6 ריבאונדים), מיכאל מושקוביץ' 8 (10 ריבאונדים), רז אדם 8, גיל בני 6, עידו פליישר 4, מירון רוניה 4, עידו שבת 4, יובל זוסמן 2, גבריאל צ'ציאשויולי (09:28) ויאיר קרביץ (01:57) שותפו אך לא קלעו.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
העתודה יצאה לאליפות אירופה. יובל זוסמן: "צריך לשאוף גבוה"
גל מקל: "עמדנו במשימה, צריכים את החופש כמו אוויר לנשימה"

מאמן נבחרת העתודה של ישראל אריאל בית הלחמי. אתר פיב"א, אתר רשמי
אריאל בית הלחמי/אתר רשמי, אתר פיב"א

מהלך המשחק

הגרמנים פתחו טוב יותר ועלו ליתרון 3:7, אבל הנבחרת הישראלית לא נתנה להם לברוח ונשארה צמודה לאורך כל הרבע הראשון. שלשה של גיל אהרוני העלה את הבחורים בכחול-לבן ל-13:14 ודני אבדיה דאג שישראל תסיים את הרבע ביתרון 15:16. ברבע השני ישראל רצה 0:8 כדי לעלות ל-22:30 קצת יותר משלוש דקות להפסקה. הגרמנים הגיבו עם ריצת 0:7 משלהם כדי לרדת להפסקה בפיגור נקודה, 30:29.

ברבע השלישי הגרמנים המשיכו להיראות טוב עם שש נקודות רצופות, והשיגו מהפך. הישראלים השלימו קצת יותר משמונה דקות ללא סל, שהתחילו כבר בסוף הרבע השני ונמשכו לרבע השלישי. בסופו של דבר הכחולים-לבנים הצליחו לקזז את ההפרש ולהיכנס לרבע המכריע בפיגור 44:39. הגרמנים שלטו בקצב גם ברבע האחרון עד שהאורחים התחילו לתת פוש. עידו שבת איזן ל-54:54, קצת פחות משלוש דקות לסיום המשחק ומייקל בריסקר העלה את ישראל ל-54:56. ריצ'רד פראודנברג קלע שלשה שהעלה את הגרמנים ל-59:60 דרמטי שנייה לסיום. בית הלחמי לקח פסק זמן, דני אבדיה זרק לשלוש אבל לא הצליח להשיג ניצחון והנבחרת נוצחה 60:59.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully