וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתודה יוצאת לאליפות אירופה. יובל זוסמן: "צריך לשאוף גבוה"

9.7.2018 / 13:30

נבחרת העתודה ערכה אימון פתוח לקראת היציאה לאליפות אירופה. המאמן אריאל בית הלחמי: "ההכנה הייתה מעולה והציפיות בהתאם. מציע לא להשוות לנבחרת של השנה שעברה"

נבחרת העתודה של ישראל ערכה היום (שני) אימון פתוח לתקשורת לקראת יציאתה לאליפות אירופה לנבחרות עתודה בחמינץ, גרמניה, שתחל ביום שבת הקרוב. הנבחרת אותה מאמן אריאל בית הלחמי מגיעה לאליפות בתור סגנית אלופת אירופה, ובתור זאת שתארח את האליפות בשנה הבאה, מגיעה עם סגל מעורב בין שחקנים בשנתם האחרונה בגיל עתודה, לצד שחקנים שיש להם בין שנה לשנתיים בגיל זה, ביניהם הכישרון הצעיר של הנבחרת דני אבדיה. מבין השחקנים ששיחקו בהצלחה הגדולה בכריתים בשנה שעברה נמצאים יובל זוסמן, השחקן היחיד בנבחרת שקיבל דקות משמעותיות בליגת העל העונה, הקפטן גיל בני, מירון רוינה ומיכאל מושקוביץ.

הנבחרת תפתח את משחקיה בבית ג' נגד המארחת גרמניה, ביום ראשון תפגוש את רומניה, וביום שני תנעל את משחקי הבית נגד נבחרת יוון, לה הפסידה בגמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה בשנה שעברה. כמו בשנתיים הקודמות, גם השנה, כל הנבחרות תעפלנה אל שלב שמינית הגמר, שייערך בשיטת נוקאאוט, כשהמנצחות יעלו לרבע הגמר, והמפסידות למשחקי הדירוג 9-16. בניגוד לשנים קודמות, ובזכות העובדה שישראל מארחת את האליפות בשנה הבאה, ישראל לא יכולה לדרת לדרג ב'.

יובל זוסמן, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
אתגר גדול יותר מבשנה שעברה. יובל זוסמן/קובי אליהו

"ברמה האישית אני מאוד נרגש", אמר המאמן אריאל בית הלחמי, "עברנו הכנה מאוד ארוכה. השחקנים גם כן נרגשים כמובן. לא הייתי מציע להשוות את הנבחרת הזאת לנבחרת של השנה שעברה. הרבה תלוי בהגרלה, ובמצב הגופני שלנו. בסך הכל יש כאן הרבה כישרון והנבחרת מאוד מחוברת. ההכנה הייתה מעולה והציפיות בהתאם. מהשחקנים המרכזיים מהשנה שעברה נשאר רק יובל זוסמן. אלה שהיו בשוליים הם גם שחקנים הרבה יותר טובים ומרכזיים. אני מאוד אוהב אותם ומקווה בשביל כולם שנמשיך את אותה הדרך גם באליפות".

"המטרה היא קודם כל לשחק טוב ולנצח כמה שיותר", הוסיף המאמן, "ברור שהמוקש של משחק אחד שקובע את כל האליפות אליו אנחנו צריכים לכוון. אנחנו צריכים לבוא לכל משחק ולשחק כמו ששיחקנו בהכנה. היה כיף לראות אותנו בהכנה. אם נשחק באותה הדרך ההגרלה היא פחות קריטית".

"אני חושב שאנחנו קבוצה ולא משחקים אחד על חמש", אמר יובל זוסמן לקראת האליפות, "יש לנו חבורה לוחמת שלוחצת על כל המגרש, רצים ומרביצים. אני לא חושב שיש מישהו שאמור לבלוט יותר מכולם. אעשה את מה שהמאמן מבקש ממני. כמובן שצריך לחשוב כמה שיותר גבוה. נבוא להילחם בכל משחק. קשה לי להגיד מטרות מסוימות כי לא חשבתי על מיקום מסוים. נרצה לעשות כבוד".


סגל הנבחרת, ממנו ינופו שני שחקנים לקראת הנסיעה: יאיר קרביץ, רז אדם, עידו פליישר, אורי חי, דני אבדיה, מירון רוינה, נועם אביבי, עידו שבת, ניב בלול, גיל בני, מיכאל מושקוביץ', מייקל בריסקר, גבריאל צ'ציאשוילי, יובל זוסמן. המאמן: אריאל בית הלחמי, עוזר המאמן: שרון אברהמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully