וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות בסין נסגר: ערן זהבי נשאר בגוואנגז'ו R&F

כצפוי, אין שינוי במצבו של הסקורר הישראלי. למרות רצונה של המוליכה שנגחאי לצרפו, גוואנגז'ו לא קיבלה כל הצעה רשמית במהלך חלון הקיץ. בשלישי: הליגה חוזרת, זהבי יתארח אצל סוזה

עריכת וידאו:ניר חן

חלון הקיץ בליגה הסינית, שהיה פתוח להעברות החל מ-18 ביוני, נסגר הערב (שישי) ללא כל שינוי במצבו של ערן זהבי. הסקורר הישראלי, מלך שערי הליגה הסינית בעונה שעברה, ימשיך לשחק בגוואנגז'ו R&F גם בחלקה השני של עונת 2018.

למרות רצונה של המוליכה שנגחאי SIPG לרכוש את זהבי ב-40 מיליון דולר או בעסקה שתכלול גם את העברתו של אלקסון לגוואנגז'ו R&F, ובניגוד לדיווחים לפיהם המגעים בעיצומם, לא הוגשה כל הצעה על הישראלי. גוואנגז'ו הביעה הפעם נכונות לבצע מהלך ורצתה את אלקסון הברזילאי כחלק מהעסקה, אך החלוץ שלא קיבל אישור לחזור לארצו ולהצטרף לסנטוס, סירב לעבור לקבוצה אחרת בסין וכך אופציית הטרייד יצאה מהמשוואה. גם הצעה כספית לא הוגשה לפני סגירת החלון, והפעם הבאה שתוכל שנגחאי לנסות לרכוש את זהבי תהיה רק בינואר 2019.

עוד בנושא
עומר דמארי חתם לשנתיים בהפועל תל אביב: "התגעגעתי"
עקב חקירת אברמוב: עתיד בני יהודה מעורפל, שחקנים חוששים להגיע
וואקמה טוען: רצו לקצץ את שכרי לעומת העונה שעברה

ערן זהבי. אתר רשמי
ללא שינוי. ערן זהבי/אתר רשמי

כזכור, בחודש פברואר האחרון חתם זהבי על חוזה חדש ומשודרג בגוואנגז'ו, עד 2020. בעקבות השדרוג, שכרו לתקופה הכוללת עלה ל-30 מיליון דולר, לא כולל בונוסים שמתחלקים כך: מיליון דולר על אליפות, מיליון דולר על תואר מלך השערים, חצי מיליון דולר על השתתפות בליגת האלופות של אסיה ו-20 אלף דולר על כל שער שהוא כובש.

זהבי, שכבש עד כה תשעה שערים העונה ב-11 מחזורים, ייצא עם קבוצתו ביום שלישי למשחק חוץ מול טיאנג'ין קואנג'יאן של פאולו סוזה, כשהליגה הסינית תחזור אחרי פגרה של כמעט חודשיים. גוואנגז'ו R&F נמצאת כרגע במקום השישי, מרחק שש נקודות מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully