וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב חקירת אברמוב: עתיד בני יהודה מעורפל, שחקנים חוששים להגיע

למרות הניסיון לשדר עסקים כרגיל עם היציאה למחנה האימונים בבולגריה (אבוקסיס: "עושים הכול בשקט") קיים חשש רב שפרשת הבעלים תשפיע על המועדון. המגן הליטאי בנטה מרקאס הגיע למבחנים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה המריאה הבוקר (שישי) למחנה האימונים בבולגריה עם לא מעט חששות לגבי עתיד הקבוצה. פרט לגל העזיבות ולעובדה שטרם הצטרפו שחקנים חדשים, במועדון מודאגים מעתידו של הבעלים ברק אברמוב. כזכור, אתמול שוחרר אברמוב למעצר בית בתום 11 ימים, לאחר שנחשד במעורבות לכאורה בעבירות של קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות מס, עבירות על פי חוק מע"מ וכן הלבנת הון.

בבני יהודה טענו לאורך התקופה בה ישב הבעלים במעצר, כי הדבר לא השפיע על התנהלות הקבוצה וגם לפני ההמראה למחנה עוד ניסו לשדר עסקים כרגיל. "כמובן שהסגל שלנו עדיין לא שלם", אמר יוסי אבוקסיס. "אנחנו בוחנים מספר שחקנים ומנהלים שיחות עם שחקנים נוספים. את הכל עושים בשקט ואנחנו מאוד שמחים שככה אנחנו מנהלים את הדברים. יש מספר שחקנים שיגיעו למחנה להיבחן ונקווה שבימים הקרובים תהיינה התפתחויות. חשוב להבין שאנחנו יוצאים למחנה עם שחקנים טובים, שחקנים שעשו התקדמות גדולה בעונה שעברה ואנחנו באמת טסים בהרגשה טובה. המטרה היא לעשות מחנה טוב ולחזור לישראל קבוצה טובה יותר".

הקפטן איציק עזוז הוסיף: "לפני כל תחילת עונה יש התרגשות. אנחנו יוצאים למחנה באנרגיות טובות בשביל להמשיך את ההכנה לקראת העונה הקרובה. נשאר שלד טוב של שחקנים מהעונה שעברה, הצוות המקצועי ממשיך והיציבות הזאת חשובה מאוד לקבוצת כדורגל. כמו שאבוקסיס אמר, יש רצון להתחזק במספר שחקנים ואין לי ספק שזה מה שיקרה".

עוד בנושא:

הותר לפרסום: ברק אברמוב הוא הבעלים שנעצר בחשד לעבירות מס והלבנת הון
יוסי אבוקסיס: "רוצים שחקנים של מכבי תל אביב, אבל גם הם רוצים את שלנו"

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. קובי אליהו
עתיד לא ברור. ברק אברמוב/קובי אליהו

אולם, למרות הניסיון להראות כלפי חוץ שהכול בשליטה, הדברים הרבה יותר מורכבים ולא מעט אנשים מודאגים ממצבה של הקבוצה. אם נחזור לבעלים אברמוב, לא ברור אם מעצרו הפתיע אנשים שקרובים למועדון. לפני למעלה משנה, נחשף בוואלה! ספורט תחקיר על אחד האנשים הקרובים לאברמוב, לפחות בעונתו הראשונה במועדון, אלירן עובד שהורשע בהימורים בלתי חוקיים והיה חלק מהניהול השותף בבני יהודה. חרף הכחשות מצד המועדון לגבי מעורבותו של האיש וטענה כי הוא לא יותר מספונסר חיצוני, בסיום אותה עונה עובד קיבל מדליה מנשיא המדינה ראובן ריבלין, לאחר שבני יהודה זכתה בגביע.

גם בעונה שעברה, כאשר המועדון היה בעיצומו של הליך בוררות נגד אנטוניו מרשיץ', גורמים שלא קשורים לעולם החוק, טענו באתר זה כי היו מעורבים בבוררות בין הצדדים. חשוב לציין, כי אין בדברים אלה ניסיון לחרוץ את דינו של אברמוב, אולם ברור כי סביב בני יהודה מתרחשים דברים שרחוקים מאוד מלענות על דרישות מנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל. שני הגופים האלה סירבו להגיב בזמנו על תחקיר וואלה! ספורט.

כרגע לא ברור עד כמה משפיעה החקירה על התנהלותה של בני יהודה, אך אם המשטרה והפרקליטות יחליטו להגיש נגד אברמוב כתב אישום, ללא ספק זה ישפיע על המועדון. כבר עכשיו, ישנם גורמים המקורבים לקבוצה שטוענים כי ההשפעה קיימת: שחקנים בקבוצה מעוניינים לעזוב וכאלה שמועמדים חוששים להגיע. התוכנית של המועדון היא להמתין לשחקנים שיפלטו מהקבוצות הגדולות ויוכלו להגיע בהשאלה כמו בעונה הקודמת, ולא ברור כרגע אם מעצרו של אברמוב ישפיע גם בגזרה זו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן בני סכנין אנטוניו מרשיץ'. סוכנות ג'יני
חזרתו לבני יהודה מכבידה על התקציב. מרשיץ'/סוכנות ג'יני

דבר אחד בטוח, חזרתם של מרשיץ' ודובב גבאי למועדון מכבידה מאוד על תקציב הקבוצה ובבני יהודה עושים הכול על מנת להיפטר מחוזיהם הכבדים, המוערכים במעל מיליון וחצי שקל (עלות מועדון). השניים לא יצאו עם הקבוצה למחנה האימון, ובכלל מול מרשיץ' אמור להתחדש הליך הבוררות שנדחה כבר כמה פעמים בגלל בקשות אישיות של עורך הדין רועי רוזן, המייצג את בני יהודה.

מי שכן יצא עם הקבוצה למחנה האימונים הם שי מזור ושון מלכה. מזור, קשר בן 25, שיחק בעונה החולפת בהפועל כפר שלם מליגה א' ואילו מלכה, בן 25, שיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון. השניים ינסו להרשים את הצוות המקצועי במטרה לקבל חוזה בקבוצה.

בנטה מרקאס, מגן ליטאי בן 25, הצטרף היום למחנה האימונים של הקבוצה, במטרה להרשים את הצוות המקצועי. מרקאס שיחק בעונה החולפת בקאונו ז'לגיריס, מהליגה הראשונה בליטא. רשם הופעה אחת במדי הנבחרת הבוגרת של ליטא ו-15 הופעות במדי הנבחרת הצעירה.

בנטה מרקאס, נבחן בבני יהודה. אתר רשמי
ינסה להרשים את הצוות המקצועי. מרקאס/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully