וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "רוצים שחקנים של מכבי תל אביב, אבל גם הם רוצים את שלנו"

בני יהודה פתחה עונה, המאמן התייחס למושאלים שחזרו ללבוש צהוב והבהיר: "אם נעשה משהו איתם, זה יהיה בהעברות ולא בהשאלות כמו בעונה שעברה". על היעדר הרכש: "הסבלנות תשתלם"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: מכבי נתניה פותחת עונה

עדיין ללא שחקני חיזוק, אבל עם יוסי אבוקסיס שחתם על חוזה לחמש שנים בניסיון להמשיך את המומנטום מהמקום השישי בעונה שעברה, בני יהודה ערכה הערב (שלישי) את מסיבת העיתונאים שלה לפתיחת עונת 2018/19.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בני סכנין פתחה עונה, פיראס מוגרבי החרים את האימון הראשון
הפועל חיפה פתחה עונה, ניר קלינגר מאמין שלא יעזבו עוד שחקנים

אלמוג בוזגלו, דן מורי, איציק עזוז מציגים את מדי בני יהודה לעונת 2018/19. אתר רשמי בני יהודה, אתר רשמי
אלמוג בוזגלו, דן מורי ואיציק עזוז מציגים את המדים לעונת 2018/19/אתר רשמי, אתר רשמי בני יהודה

המאמן יוסי אבוקסיס אמר: "אנחנו מחכים לשחקנים המתאימים, כמו בעונה שעברה. אני חושב שבקרוב תהיה התפתחות עם שחקנים שאנחנו רוצים, ואם נצליח להביא כמה שחקנים טובים על הבסיס החזק שיש לנו - אז הסבלנות תשתלם. היה בלם שסגרנו איתו ופתאום הלך למקום אחר, חלוץ שרצינו ופתאום גילינו שיש לו חוזה. אני רואה קבוצות עם סכומים ענקיים בכדורגל הישראלי שלא מצליחות להביא זרים".

נצטרך להביא שחקנים בכנפיים ובהתקפה, אנחנו צריכים לפחות שלושה שחקנים בחלק הקדמי אחרי שמאוויס צ'יבוטה, מתן חוזז, יונתן כהן ונריוס ולסקיס עזבו. אנחנו רוצים שחקנים ממכבי תל אביב, אבל גם הם רוצים שחקנים מאיתנו כמו מאור קנדיל ואמיליוס זובאס. אם נעשה משהו איתם, זה יהיה בהעברות ולא בהשאלות כמו בעונה שעברה. המושאלים אצלנו הצליחו, גם עאיד חבשי שהיה פה והתקדם".

הבלם דן מורי התייחס לריחוק של הקהל מהקבוצה ואמר: "אני לא יכול להגיב על זה, אלא רק להגיד שאנחנו שמחים על כל אוהד שמגיע ואנחנו רוצים לרצות אותם. המטרה שלנו היא תמיד להיות הכי טוב שאנחנו יכולים, רוצים פשוט להיות מרוצים מעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully