וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג האריך את חוזהו במכבי אשדוד בשנתיים

12.7.2018 / 21:30

עכשיו זה רשמי: המאמן הוותיק (64) ימשיך בעיר הנמל ויתחיל בבניית הסגל. היו"ר אסולין: "מודים לו על האמון במערכת". ברקוביץ', ניסים, דגלאס ורוזפלט בין המועמדים להצטרף לאשדוד

one

מכבי אשדוד באר טוביה הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו באופן רשמי של מאמן הקבוצה בראד גרינברג לעונה הבאה. גרינברג ניהל מגעים כספיים עם אשדוד בשבועיים האחרונים לאחר שקיבל החלטה להמשיך במועדון, ובמקביל למגעים מנהל שיחות עם שחקנים על אפשרות לחבור לאשדוד. החוזה בין הצדדים הוא לשנתיים.

"אנו מודים למאמן המוערך על האמון שהוא נותן במועדון ובכך אשדוד שומרת על יציבות חשובה מאוד לקראת ההכנות לעונה החדשה", אמר היו"ר ארמונד אסולין בהודעה לעיתונות שהוציא המועדון.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עירוני נהריה: דגן יבזורי חתם לעונה הבאה
בני הרצליה: ניצן חנוכי חתם לשלוש שנים
הפועל באר שבע: ג'ורדן סווינג חתם לעונה הבאה

מאמן מכבי אשדוד בראד גרינברג. לירון מולדובן
יש המשכיות. בראד גרינברג/לירון מולדובן

עבור גרינברג (64) זאת תהיה העונה הרביעית בכדורסל הישראלי. הוא הגיע לישראל בעונת 2012/13 והצעיד את מכבי חיפה לזכייה באליפות, אך לא המשיך אצל הירוקים ועבר לאמן את הפועל ירושלים, אותה אימן במשך עונה אחת והוביל אותה לרבע גמר היורוקאפ. אחרי מספר שנים בטורקיה חזר בקיץ שעבר לישראל והצעיד את אשדוד הצנועה למקום הרביעי בטבלה ולחצי גמר גביע המדינה. במקביל מאמן גרינברג בשנה האחרונה את נבחרת קוסובו.

בשלב הזה לא חתומים שחקנים באשדוד לקראת העונה הבאה, אך בקבוצה מעריכים שכבר בימים הקרובים יחל להתמלא הסגל. בין המועמדים להצטרף נמצאים ניב ברקוביץ', אפיק ניסים, אייזיק רוזפלט וסטו דגלאס. הזרים קמרון לונג וסק הנרי, מהמצטיינים בליגה בעונה שעברה, עשויים להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully