וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ורדן סווינג חתם לעונה הבאה

12.7.2018 / 9:07

הפורוורד האמריקאי (27, 1.98) ששיחק בעונה שעברה בסן סבסטיאן מהליגה הראשונה בספרד, הוא הזר השני שחתום בסגל של רמי הדר לקראת העונה הבאה: "שחקן מיוחד". אייזיק רוזפלט, גרגורי ורגאס וטיילור בראון ברשימת המועמדים להצטרף

ג'ורדן סווינג. AP
מגיע לבאר שבע. ג'ורדן סווינג/AP

הפועל באר שבע/בני שמעון הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי ג'ורדן סווינג ששיחק בעונה שעברה במדי סן סבסטיאן מהליגה הראשונה בספרד. סווינג הוא הזר השני שחתום בעולה החדשה לליגת העל, ושחקן הרכש השני מתחילת העונה, כשבבאר שבע מקווים לצרף שחקנים נוספים בקרוב. "ג'ורדן הוא שחקן מיוחד ומגוון שהוכיח את עצמו בליגה הספרדית בעונה החולפת ואני בטוח שנהנה ממנו ומהמגוונות שהוא מביא עימו בעונה הקרובה", אמר מאמן הקבוצה רמי הדר בהודעה לעיתונות מטעם הקבוצה.

סווינג (27, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת אלבמה שבבירמינגהאם משנת 2014 שהעביר את עונתו הראשונה כמקצוען במדי קנטון צ'ארג' מליגת הפיתוח. את הקריירה באירופה החל באוביידו מהליגה השנייה בספרד, הרשים וסיים את העונה בסראגוסה מהליגה הראשונה. בקיץ 2016 חתם בלימבורג הבלגית ורשם 9.9 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בליגה הראשונה, כשבקיץ האחרון הוא שב לספרד חותם בסן סבסטיאן ורושם 10.4 נקודות וו-3.6 ריבאונדים למשחק.

הסגל של רמי הדר כולל נכון לעכשיו את הזרים סווינג וסטורם וורן שממשיך מהעונה שעברה, המתאזרח טראוויס ווריק שהצטרף ממכבי אשדוד לצד בן אייזנהארט, עמית גרשון ואוהד כהן שממשיכים מהליגה הלאומית. בין המועמדים לחזק את הקבוצה נמצא אייזיק רוזפלט, שסיים את חוזהו באילת, גרגורי ורגאס, שעבד תחת רמי הדר במכבי חיפה, ושחקן הפנים האמריקאי טיילור בראון ששיחק בעונה החולפת בפזארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully