וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: דגן יבזורי חתם לעונה הבאה

12.7.2018 / 17:41

הקלע (32, 1.92), שירד בעונה שעברה עם מכבי חיפה לליגה הלאומית, נשאר בצפון ויצטרף לקבוצה של מיקי גורקה בעין שרה. היו"ר ניסים אלפסי: "ניסיונו ואישיותו תואמים את רוח המועדון, תוספת כוח משמעותית"

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. ברני ארדוב
יבזורי/ברני ארדוב

עירוני נהריה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הגארד דגן יבזורי לעונה הבאה. יבזורי, שירד בסיום העונה עם מכבי חיפה לליגה הלאומית, היה מועמד להישאר בירוקים לעונה נוספת, אך ההצעה של נהריה קסמה לו והוא שחקן החיזוק הישראלי הראשון שחותם במדים הסגולים. "אני שמח מאוד על החתמתו של דגן", אמר היו"ר ניסים אלפסי, "עברו, ניסיונו ואישיותו תואמים את רוח המועדון. מבחינתנו, זוהי תוספת כוח משמעותית לקבוצה, ותרומתו לקבוצה תהיה נכבדה ומשמעותית ביותר".

יבזורי (32, 1.93), שפרץ במדי הפועל יקנעם/מגידו, עלה לליגת העל בעונת 2007/8 כשחתם בהפועל גלבוע/עפולה. בעונה לאחר מכן חתם בגלבוע/גליל, שיחק בקבוצה במשך חמש שנים ואף זכה עמה באליפות והפך לאחר מכן לקפטן. בקיץ 2013, לאחר ששיחק באליפות אירופה במדי נבחרת ישראל, הגיע למכבי חיפה ורשם שנתיים טובות מאוד, כולל 12.2 נקודות למשחק, בתוספת 3.8 אסיסטים ו-3 ריבאונדים לערב בעונת 2014/15. מכבי תל אביב צירפה את יבזורי בקיץ 2015, אך בשנה וחצי במועדון שיחק מעט, ובעיקר בליגה, מה שגרם להפועל חולון לקלוט אותו במהלך העונה הנוכחית. פציעה בקרסול גרמה לכך שיבזורי שיחק רק שישה משחקים במדים הסגולים והוא חזר בקיץ שעבר למכבי חיפה ורשם 6 נקודות למשחק.

מי שעוד חתומים בקבוצה של מיקי גורקה לקראת העונה הבאה הם הגארד יפתח זיו ואיגור נסטרנקו שנשארים לעונה נוספת והפורוורד טרי אלן שהצטרף מגראבלין הצרפתית. בין המועמדים להצטרף לנהריה נמצא ווילי וורקמן שעמו נמצאת הקבוצה במגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully