וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: קורי וולדן חתם לעונה נוספת

11.7.2018 / 9:45

הגארד האמריקאי (26, 1.88) ממשיך בקבוצה של דן שמיר לעונה נוספת: "בן אדם מיוחד". למרות שתי פציעות לא פשוטות אשתקד רשם 10.5 נקודות, 2.5 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים. מצטרף לוואייט שחתם בשבוע שעבר

ברני ארדוב

הפועל חולון הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של הגארד האמריקאי קורי וולדן לעונה נוספת. וולדן הוא הזר השני שחתום במדים הסגולים לצידו של קאליף וואייט שחתם בסוף השבוע החולף, כשהמטרה של הסגולים היא להרכיב סגל עם חמישה שחקנים זרים. היום תוגרל הקבוצה לשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א.

"אני שמח לקבל את קורי לעונה נוספת", אמר דן שמיר בהודעה הרשמית של הקבוצה, "קורי הוא בן אדם מיוחד, לוחם גדול, ואני מאמין שבזכות ההמשכיות וההיכרות, קורי יוכל לעזור לנו לפחות כמו בעונה הקודמת ואף יותר".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב: ג'רמי פארגו חתם לעונה
עירוני נס ציונה: כריס דואו חתם לעונה אחת

שחקני הפועל חולון טו הולוואי, קורי וולדן. ברני ארדוב
נשאר בחולון. קורי וולדן/ברני ארדוב

וולדן (26, 1.88) החל את לימודיו באוניברסיטת סטטסון הקטנה, והיה לאחד השחקנים המובילים במכללה לפני שעבר לאוניברסיטת מזרח פלורידה, אך נעדר מכל עונת הבכורה שלו בשל פציעה. באיסטרן פלורידה וולדן היה לאחד הגארדים הטובים, ורשם 18.6 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק. אחרי שנבחן בליגת הקיץ במדי בוסטון הוא קיבל חוזה למחנה האימון של הסלטיקס אך שוחרר לאחר ארבעה משחקים. מי שהחתימה אותו על חוזה עם קשר לסלטיקס היא מיין מליגת הפיתוח. בקיץ 2016 יצא לראשונה לאירופה וחתם באוסטנד במדיה רשם בליגת האלופות של פיב"א 10.3 נקודות, 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק. בעונה הנוכחית ידע שתי פציעות לא פשוטות ובכל זאת רשם 10.3 נקודות, 2.5 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים בליגת האלופות של פיב"א.

הסגל של דן שמיר כולל נכון לעכשיו את וולדן, וואייט, עמית שמחון ורועי הובר שחתמו על חוזים מתחילת הקיץ לצד שלומי הרוש, גיא פניני וטי ג'יי קליין שמחזיקים בחוזים מהעונה שעברה. כמו כן הודיעו הסגולים כי עמית שרף, שהיה עוזרו של נדב זילברשטיין בנס ציונה, הצטרף כעוזר מאמן שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully