וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: כריס דואו חתם לעונה אחת

11.7.2018 / 8:34

הגארד האמריקאי (1.90, 26) ששיחק בעונה שעברה בפו אורטז, הוא הזר הרביעי שחתום בקבוצה של נדב זילברשטיין לצד דקוואן קוק, גארי בראון-רמירס וג'ראלד לי. יניב סולומון ורום גפן מועמדים

כריס דואו עירוני נס ציונה. AP
החיזוק החדש של נס ציונה. כריס דואו, מימין, במאבק עם סת' קרי/AP

עירוני נס ציונה לא עוצרת. הקבוצה של נדב זילברשטיין שתשחק בעונה הקרובה במוקדמות היורופקאפ החתימה הלילה (בין שלישי לרביעי) את הגארד האמריקאי כריס דואו ששיחק בעונה שעברה בפו אורטז. דואו הוא הזר הרביעי שחותם הקיץ בנס ציונה, ונראה כי הסגל של הכתומים מתקרב לסגירה.

דואו (1.90, 26) הוא בוגר אוניברסיטית בלרמין מה-NCAA2 שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בליגה השנייה בצרפת במדי מריאן ולאחר מכן בטולון. בקיץ 2016 חתם בליגה הראשונה בבלגיה במדי בריסל, איתה אף שיחק ביורופקאפ, אותו מפעל בו תשתתף העונה נס ציונה, ורשם 12.7 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק. בקיץ שעבר חזר לצרפת, הפעם לליגה הראשונה, והצטרף לפו אורטז, כשהוא רושם 11.9 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים למשחק.

מלבד דואו חתומים בקבוצה דקוואן קוק וגארי בראון-רמירס שממשיכים לעונה שנייה וג'ראלד לי שהצטרף ממכבי אשדוד. הסגל של הכתומים כולל נכון לעכשיו את גולן גוט, אלישי כדיר וטל דן, כשבין המועמדים להשלים את הסגל נמצא רביב פיטשון, שצפוי להמשיך עונה נוספת, והצעירים יניב סולומון ממכבי ראשון לציון ורום גפן מהפועל גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully