וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'רמי פארגו חתם לעונה

11.7.2018 / 9:30

יממה לאחר ההחתמה של ווילבקין, הצהובים ממשיכים לעבוד על הקו האחורי והאריכו את ההתקשרות עם הרכז שהצטרף באפריל ועזר להם לזכות באליפות. צפוי להרוויח כ-750 אלף דולר לעונה

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד על הקו האחורי שלה והיום (רביעי) יממה לאחר ההחתמה של סקוטי ווילבקין, הצהובים הודיעו על החתמתו לעונה של ג'רמי פארגו, הרכז שהצטרף לקבוצה במהלך העונה שעברה והיה פקטור משמעותי מאוד בזכייה באליפות. פארגו משלים את הקו האחורי של מכבי שכולל את ווילבקין, קנדריק ריי, מייקל רול, ג'ון דיברתולומיאו, ודיאנדרה קיין.
עוד בנושא:

החתמה נוצצת למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין חתם
עוזב את הפועל ירושלים? ריצ'רד האוול במגעים מתקדמים עם דרושפאקה
תמיר בלאט חתם לשנתיים בירושלים: "מהכשרונות המבטיחים בישראל"

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
נשאר צהוב. ג'רמי פארגו/ברני ארדוב

"אני שמח מאוד לקבל אותו בחזרה", הודה המאמן נבן ספאחיה, שאל הסגל שלו הצטרף ג'רמי פארגו לקראת סיום העונה ועזר ליצור מומנטום חיובי שנמשך עד הסוף. "אין צורך להסביר מה המשמעות שלו בשבילנו. בשביל מכבי. הוא אדם נפלא ורכז מדהים".

פארגו, שצפוי להרוויח כ-750 אלף דולר בעונה הקרובה, הגיע כזכור לקדנציה שלישית במכבי באפריל 2018 והעמיד ממוצעים של 13.2 נקודות למשחק. פארגו (32, 1.88), החל את דרכו בישראלי בגלבוע גליל ב-2009 ממנה עבר למכבי תל אביב ונדד בין שלוש קבוצות NBA לפני שחתם בצסק"א מוסקבה ב-2013. הוא חזר למכבי בעונת 2014/15 ושיחק בליגה הסינית עד שהוחלט להחזיר למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully