וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין חתם, לחץ על פארגו לחתום

10.7.2018 / 16:55

אחרי ההחתמות של קנדריק ריי ואנג'לו קלויארו האלמוניים, הצהובים עם רכש נוצץ: MVP היורוקאפ בעונה החולפת מצטרף וירוויח כ-1.5 מיליון דולר לעונה. הצהובים מאמינים שהסיכום עם פארגו מתקרב

צילום ועריכה: קובי אליהו

החתמה נוצצת למכבי תל אביב: MVP היורוקאפ בעונה שעברה סקוטי ווילבקין חתם היום (שלישי) בקבוצה לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת, ובכך הפך לשחקן הרכש השלישי של הצהובים בקיץ אחרי קנדריק ריי ואנג'לו קלויארו. הצהובים רצו להכריז על ההחתמה רק אחרי ה 15 ביולי אך אתמול סוכנו של השחקן אישר בטוויטר שלו, כי השחקן חתם במכבי ולכן הוקדמה ההודעה. על פי ההערכה ווילבקין יקבל שכר של 1.5 מיליון דולר ומכבי תל אביב תצטרך לשלם כמיליון דולר ביי אאוט לדרושאפקה קבוצתו הקודמת. הגארד (25, 1.88) היה מבוקש על ידי כמה קבוצות יורוליג כולל אנדולו אפס ואולימפיאקוס אך יצטרף בסופו של דבר לצהובים, שהסכימו לשלם סכום לא מבוטל לקבוצתו הקודמת דרושאפקה כדי לשחררו.

"אני נרגש להגיע למועדון גדול כמו מכבי ולהיות חלק מהמסורת של הכדורסל באירופה", אמר ווילבקין לאתר הרשמי של המועדון. "אני נרגש גם לראות את הקבוצה שנבנית בתל אביב ומצפה לראות את כולם בקרוב. יאללה מכבי".

"הוא אחד הרכזים המבטיחים ביותר באירופה נכון להיום", הזכיר המאמן נבן ספאחיה, שמרוצה מאוד לאור ההחתמה הנוצצת. "אני מקווה שאחרי העבודה הנהדרת שעשה בדרושפאקה הוא מוכן לצעד חשוב נוסף במכבי וביורוליג. הוא אדם וחבר מדהים לקבוצה".

עוד בנושא

סוכנו של סקוטי ווילבקין אישר: עסקת ההעברה למכבי תל אביב נסגרה
הערכות במכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין יחתום בקרוב בקבוצה
עוזב את הפועל ירושלים? ריצ'רד האוול במגעים מתקדמים עם דרושפאקה
תמיר בלאט חתם לשנתיים בירושלים: "מהכשרונות המבטיחים בישראל"
נייג'ל וויליאמס-גוס על סף סיכום באולימפיאקוס, סוני ווימס לברצלונה?

סקוטי ווילבקין מוצג כשחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ברוך הבא. ווילבקין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ווילבקין, בוגר מכללת פלורידה בה השלים ארבע שנים מלאות, לא נחשב בתחילת הקריירה לכישרון יוצא דופן. הוא טיפס צעד אחר צעד לרמות הגבוהות באירופה, אחרי ניסיון של עונה בליגה האוסטרלית ואפיזודה קצרצרה בא.א.ק אתונה. ב-2015 חתם בדרושאפקה ובשנתיים האחרונות, בהן שיחק תחת דיוויד בלאט, הפך לכוכב המוביל של הקבוצה. הוא הצעיד את דרושאפקה לזכייה היסטורית ביורוקאפ בעונה החולפת ונבחר ל-MVP העונה במפעל, אחרי שהעמיד ממוצעים של 19.7 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק וסיפק כמה תצוגות עילאיות, כולל 41 נקודות בחצי הגמר מול באיירן מינכן ו-28 נקודות במשחק ההכתרה בגמר מול קובאן.

באמתחתו של ווילבקין יש גם ניסיון יורוליג של שנתיים. בסך הכל, ב-51 משחקי יורוליג על פני שתי עונות עם דרושאפקה הוא העמיד ממוצעים של 11.1 נקודות ו-2.9 אסיסטים. הוא נחשב לסקורר משובח עם יכולת קליעה טובה, אולם גם ידוע כשומר ברמה גבוהה. ווילבקין, שדחה הצעות מקבוצות אחרות, הציג בעונה האחרונה קפיצת מדרגה נוספת ביכולת שלו, שמושכת הרבה מאוד תשומת לב בכדורסל האירופאי. הוא הפגיז 41 נקודות עם 10 שלשות במשחק מול באיירן מינכן, שתשחק בעונה הקרובה ביורוליג, מסר 9 אסיסטים בארבעה משחקים שונים והתבסס כסקורר עם קצב מרשים.

לאחר שהודיעו על החתמתו של עם סקוטי ווילבקין, הצהובים נחושים להשלים את הקו האחורי ומפעילים לחץ רב על ג'רמי פארגו להישאר. המשא ומתן עם פארגו ידע לא מעט תהפוכות בשבועות האחרונים וביום שישי חלה התרחקות בין הצדדים. עם זאת, בקבוצה מפעילים לחץ רב על הגארד ומאמינים שיסכמו עם השחקן בסופו של דבר.

עדכון ראשון: 10:35

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
יישאר צהוב? ג'רמי פארגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully