וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות במכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין יחתום בקרוב בקבוצה

4.7.2018 / 9:50

רוב הפרטים סוכמו, והגארד הנהדר (25, 1.88 מ') שהוליך אשתקד את דרושאפקה לזכיה ביורוקאפ צפוי להצטרף לצהובים. גם שמו של ולדימיר שטימאץ, שסיים את דרכו באנאדולו אפס, הועלה

ברני ארדוב

במכבי תל אביב מעריכים כי בקרוב, סקוטי ווילבקין יהיה שחקן הקבוצה. רוב המכשולים הוסרו והגארד האמריקאי הנהדר, שזכה אשתקד ביורוקאפ עם דיוויד בלאט ודורשאפקה, נמצא בדרכו לאלופה הישראלית. בקבוצה מדגישים שרוב הפרטים סוכמו אולם נותרו פרטים קטנים לסגור, בעיקר מול קבוצתו הטורקית. אחרי ווילבקין חיזרה גם אנאדולו אפס, אולם לא הסכימה לשלם את הפיצוי לאלופת היורוקאפ, העומד על כמיליון דולר.

ווילבקין (25, 1.88 מ') השלים ארבע שנים במכללת פלורידה, בין 2010-2014. לאחר שלא נבחר בדראפט של 2014 שיחק בליגת הקיץ של ה-NBA, אך לא קיבל חוזה והחל את הקריירה הבינלאומית שלו בליגה האוסטרלית. לאחר עונה אחת בא.א.ק אתונה חתם בדרושאפקה ב-2015, והחל לבסס את מעמדו כאחד הגארדים הטובים ביבשת. אשתקד היה אחד הגורמים הבולטים בזכיה של דרושאפקה ביורוקאפ, עם ממוצעים נהדרים של 19.7 נקודות (45 אחוז מהשדה, 42 אחוז ל-3), 2.4 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים למשחק.

עוד בנושא:


טל בורשטיין: "נבנתה במכבי תל אביב קבוצה חדשה לגמרי, ברמה חסרת תקדים. לרוב זה לא מתחבר"
במכבי תל אביב מפנטזים: "ווילבקין ופארגו ביחד זה כוח משמעותי"
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן דרושאפקה סקוטי ווילבקין. GettyImages
בקרוב בהיכל. ווילבקין/GettyImages

מלבד ווילבקין וג'רמי פארגו, איתו נמשכים המגעים ובמועדון מעריכים כי יישאר חרף הצעה מסין, נודע כי אחד המועמדים לחזק את הצהובים הוא ולדימיר שטימאץ (30, 2.11 מ'), שחקן נבחרת סרביה. הסנטר סיים לאחרונה את דרכו באנאדולו אפס, לאחר עונה בה העמיד ממוצעים של 9.4 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק ביורוליג. במכבי תל אביב מספרים כי "שטימאץ הוא לא המעומד הראשון ברשימה שלנו, אבל הוא מועמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully