וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את הפועל ירושלים? ריצ'רד האוול במגעים מתקדמים עם דרושפאקה

4.7.2018 / 12:03

שחקן הפנים צפוי לחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת בטורקיה. המשמעות: לא ימשיך לשחק עם נבחרת ישראל במוקדמות גביע העולם. ג'ו אלכסנדר הוא המועמד הטבעי להחליפו במדים הלאומיים

עריכת וידאו:ניר חן

הבשורה הטובה: בעונה הקרובה יהיה כנראה עוד נציג ישראלי ביורוליג. הבשורה הרעה: מכה לנבחרת ישראל. אחרי שלוש עונות בישראל, מחציתן בהפועל ירושלים, ריצ'רד האוול מנהל מגעים מתקדמים עם דרושפאקה, וגורמים באיסטנבול מעריכים כי הוא יחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. בסביבתו של השחקן עצמו מאשרים את המידע וטוענים כי יש לו הצעה גם מהליגה הסינית.

מאמנו של האוול, עודד קטש, מאבד את אחד משחקני המפתח שלו בשני כובעיו: האחד בירושלים, והשני - אולי הקריטי יותר - בנבחרת. לאור העובדה שחלונות מוקדמות גביע העולם של פיב"א יתנגשו גם העונה עם לוח המשחקים של היורוליג, המשמעות המיידית של המעבר המסתמן היא שהאוול לא יוכל לשחק במדים הלאומיים ברוב המשחקים מול גרמניה, סרביה וגאורגיה.

גם אם יתייצב לצמד המשחקים הראשונים בספטמבר, הפורוורד/סנטר לא יופיע לארבעת המשחקים האחרים בטורניר, שייערכו בנובמבר, דצמבר ופברואר. המועמד הטבעי למלא את מקומו במשבצת המתאזרח הוא ג'ו אלכסנדר, אם יישאר בהפועל חולון.

האוול (27, 2.03) יצטרף בדרושפאקה לג'ורדן לויד, ששיחק בעונה החולפת בהפועל אילת וחתם גם הוא בשורות מחזיקת היורוקאפ. מדובר כבר בעניין שבשגרה: אשתקד החתימה דאצ'קה את ג'יימס בל ולפני שנתיים הנחיתה את וויל קלייברן, שניהם מהפועל חולון.

מבחינתו של האוול, שנחת בעירוני נהריה כזר בקיץ 2015 והופיע אחר כך גם בהפועל תל אביב, מדובר בקפיצת מדרגה ובצ'אנס ראשון להופיע ביורוליג. בעונה שעברה הודח עם ירושלים בשלב הראשון של היורוקאפ, תוך שהוא תורם 11.8 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק; ביורובאסקט שנערך אשתקד בתל אביב העמיד 17.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים במדי הנבחרת; ובמוקדמות גביע העולם, שהסתיימו השבוע, ניפק 11.7 ו-5.7 בהתאמה.

עוד בנושא:

הלחץ של עודד קטש עבד: תמיר בלאט סיכם בהפועל ירושלים
הערכות במכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין יחתום בקרוב בקבוצה
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן הפועל ירושלים ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
תם פרק ישראל? האוול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully