וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט חתם לשנתיים בהפועל ירושלים: "מהכשרונות המבטיחים בישראל"

4.7.2018 / 12:10

הלחץ של קטש נשא פרי והוא ימשיך לאמן את הרכז אותו הדריך בעתודה ובנבחרת הבוגרת: "אין לי ספק שימשיך להתפתח אצלנו". בלאט הוא הרכש הרביעי של הפועל ירושלים בקיץ הנוכחי

עריכת וידאו:ניר חן

לאחר שהשתמש בסעיף השחרור שלו כדי לעזוב את הפועל חולון, חתם היום (רביעי) תמיר בלאט לשנתיים בהפועל ירושלים. עודד קטש, שאימן את הרכז בהפועל תל אביב, בנבחרת העתודה ובנבחרת הבוגרת, לחץ על הנהלת ירושלים לצרף את השחקן הצעיר, וזה עבד לו.

"אני שמח שתמיר מצטרף אלינו", אמר עודד קטש. "מדובר באחד הכשרונות המבטיחים בישראל. הוא עשה קפיצת מדרגה רצינית בעונה האחרונה ואין לי ספק שהוא ימשיך להתפתח גם בהפועל, ויסייע למועדון להשיג את המטרות שלו בזירה המקומית והבינלאומית".

במועדון שוחחו בשבועות האחרונים על האופציה כי יוגב אוחיון ימצא קבוצה אחרת, אולם זה לא יוותר על שכרו. בירושלים ישקלו להשלים את השכר של אוחיון, אם ימצא קבוצה ויסכים לעבור אליה. האדומים רוצים שיותם הלפרין ימשיך ומנסים לשכנעו להישאר לעונה נוספת תמורת הפחתה בשכר.

עוד בנושא:

הערכות במכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין יחתום בקרוב בקבוצה
הפועל חולון: עמית שמחון חתם לשנתיים
טל בורשטיין: "נבנתה במכבי תל אביב קבוצה חדשה לגמרי, ברמה חסרת תקדים. לרוב זה לא מתחבר"
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
ברוך הבא. בלאט/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

בלאט (21) החל ב-2014 את קריירת הבוגרים שלו בהפועל תל אביב, ומיד הושאל לא.ס. רמת השרון. לאחר ששב לאדומים וביסס את מעמדו כשחקן רוטציה, עבר בקיץ שעבר להפועל חולון וסייע לקבוצה של דן שמיר לזכות בגביע המדינה ולהגיע לגמר הפיינל פור. תחת עודד קטש, שאימן אותו בנבחרת העתודה, רשם הופעת בכורה גם בנבחרת ישראל הבוגרת. אשתקד העמיד ממוצעים של 6 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק בליגת העל.

הרכז הצעיר הוא הרכש הרביעי שמבצעת ירושלים בקיץ הנוכחי, אחרי צירופם של טיישון תומאס, ג'ייקובן בראון וכריס ג'ונסון, והישראלי הראשון שיחזק את הסגל של קטש. גם אמארה סטודמאייר אמור לשחק במועדון, אם לא ימצא קבוצת NBA, כך מעריכים במועדון, על אף הסערה שהתחוללה עם הודעת החתימה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully